Vem har sett star wars episod 3
det har jag och den är ju as grym
Vem har sett star wars episod 3
det har jag och den är ju as grym
ja tror att alla har sett den
såg den dan efter premiären me mcspace :D
den äger
såg den på premiär dan !
Den äger!
såg den också på premiären :)
Jag har den på dvd också men det som är synd är att det finns två bortklippta scener som inte är med :(
ja låna den av min kompis o så nu har ja den på datan tack vare ett program B)
Jag är inte så mycket för StarWars, men de verkar välgjorda.
dom 3 första som gjordes e rätt gamla de ser man elle4 hur?
men dom som har kommit utt precis episode 1,2 o 3 dom e bra
Jag har läst att George Lucas kanske tänker förbättra de gamla filmerna!
:rolleyes: :visslar: :student:
Ja har den på dvd å de va den hagsten lånade :P
Har sett den
jag har sätt den
Sett den och tycker den är faktiskt ganska bra. Jämfört med Episod 1 & 2 vilka var skit filmer.
Trots att man redan vet vad som kommer att hända i filmen, eller i alla fall de som har sett de äldre filmerna, så får man en nostalgi känsla då man ser filmen. Det är i alla fall en film som man verkligen få se Anakin få sådana känslor som Jedis inte borde ha.
Fruktan mot Jedi Rådet, Även sedan hatet mot Rådet och sedan Lidandet utav sin älskade Padmé. En bra skildring historia dock lite smått tråkig att man redan vet vad som kommer hända i handlingen. Men man får veta mer.
De två borttagna scenerna som inte är med är när Anakin dödar Shaak ti och när yoda kamuflerar sig på kashyyk!
min kompis vann billjeter så bjöd han mig på premiären :kung:
Jag såg filmen här om dagen och jag ger den inte så höga betyg. Star Wars var bättre förr om ni frågar mig.
4 Maxweels av 5 från mig.
Den har så bra specialeffekter,och krigen är så jäkla kul.Skit coola fighter och fantasifullt.Det ända dåliga är ju att man redan vet vad som kommer hända.Synd :(
↗ till inläggetDe två borttagna scenerna som inte är med är när Anakin dödar Shaak ti och när yoda kamuflerar sig på kashyyk!
Men roligt att läsa om man inte har sett den...
Jag såg den på en smygpremiär ;) D.v.s. Den 17:e Maj (tror jag)
Det kan ju vara intressant om man har sett den!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in