Hej jag undrar om det kommer nått Naruto spel på Game Cube till Sverige???
För jag har alla manga delar och skulle vara fett bra om jag kunde få tag på nått Naruto spel :visslar:
Hej jag undrar om det kommer nått Naruto spel på Game Cube till Sverige???
För jag har alla manga delar och skulle vara fett bra om jag kunde få tag på nått Naruto spel :visslar:
vad är nurat :unsure: to?
↗ till inläggetJa det ska komma har jag hört. :) Men det kan nog dröja ett tag. ;)Hej jag undrar om det kommer nått Naruto spel på Game Cube till Sverige???
Finns bara i Japan... Tror inte att det kommer släppas i Europa
Men SUCK jag ÄLSKAR SERIEN :P
Jag med! Vill också att det ska släppas här
Jag har inte fatta det är serien i 136 delar eller är det bara första sesongen??
men vad är det för nåt?
Naruto är en manga/anime
något naruto spel kanske kommer till nästa år ;)
jag tror det kommer komma nån gång efter som japan satt och lurade på en j*vla massa One piece spel. Dom fanns bara i Japan men nu kommer grand battle 1 men i japan har dom gjort liksom grand battle 3. Om Naruto kommer så borde det nog ta ganska lång tid
Det bästa sättet är att beställa det från Japan och köpa en freeloader
jag har hört att det kommer att komma till sveriga nästa/nästnästa år, dessutom har ju Shaman King kommit till PS2 i sverige.
naruto kommer säkert men det dröjer, det har ialafal kommit dragonball, one piece, yu-gi-oh och shaman king spel så jag tror absolut att naruto kommer
ja har naruto saikyou ninja daikesshuu 3 till nintendo DS = bild nr 2..
man kan ju köpa naruto spel till ps2 och game cube på www.lik-sang.com
↗ till inläggetNIX, TROR INTE DETHej jag undrar om det kommer nått Naruto spel på Game Cube till Sverige???
mangorna kommer mars nästa år
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in