hallå kan ni inte göra ett forum för att sncka om nintedo inte för spel men liksom bara nintendo om ni fattar? skulle jag tycka va bra! vad tycker ni? :gitarr:
Nintendo!
Va?
Menar du att man ska göra forum för den första Nintendon?
Finns redan typ 2 forum för Nintendo,annars kan du prata om det i övriga konsoller.
Menar du ett "Nintendo" forum, som gäller allmänt nintendo? Tror jag inte kommer, verkar onödigt.
↗ till inläggetja bara ett nintendo forum! men jag vill att det ska komma! för varför finns mac? det är bara 5ämnen därMenar du ett "Nintendo" forum, som gäller allmänt nintendo? Tror jag inte kommer, verkar onödigt.
Det finns bara en forum om Mac,men typ 3-4 forum om nästan alla Nitendo modeller,och där kan ni snacka om allt,annars finns alltid,övriga konsoller!
Behövs nog inte ett nintendo forum. ;)
men jag vill inte bara prta om spelen! utan om själva nintendo!
Men gör det i allmänt eller kanske i intressen. Det behövs inget sådant forum för att du vill prata om nintendo.
så man ska allså snacka om det på allmänt <_<
↗ till inläggetOnödigt!hallå kan ni inte göra ett forum för att sncka om nintedo inte för spel men liksom bara nintendo om ni fattar? skulle jag tycka va bra! vad tycker ni? :gitarr:
Om du nu vill prata om själva konsollen Nintendo (Alla; Nes, Snes, N64, GBA, GBC, DS & GC?)
Då får du antingen prata om dem i Övriga Konsoller eller i Allmänt. Men det beror på vad du vill prata om? Om du vill ha en röstning om vilken av dem som är den bästa eller så?
Varför jag tycker att det är bra som det är! Men det fins andra forum sidor... nee just det dom har inte fm på andra sidor ;)