💬
Logga in
Fuska.se

Cs En Av Dom Bästa?

13 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Nja!

Vad tror ni?

Är cs en av dom bästa spelen?

Min åsikt:

Ja!

19 Dec 2005

Den är inte en av, dem räknar aldrig vilket som är bästa spelet, dem räknar vilket som är världens populäraste spel, och det är cs.

20 Dec 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Den är inte en av, dem räknar aldrig vilket som är bästa spelet, dem räknar vilket som är världens populäraste spel, och det är cs.

Nä de e klart dom inte gör men han frågade vad vi tyckte.. <_<

Nej.. wc3 e roligare!

22 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Nix.

CS är bättre än WC3

Cs är bättre och billigare !

Blizzard är så snåla att dem tar betalt varje månad för ett spel som man redan köpt !!

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Cs är bättre och billigare !

Blizzard är så snåla att dem tar betalt varje månad för ett spel som man redan köpt !!

Håller med :)
24 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

Nej för painkiller e roligare.

25 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Nej för painkiller e roligare.

<_< Haha har du drömt eller?
27 Dec 2005

Nu återgår vi till ämnet, Counter-strike utnämndes till världens populäraste och kändaste spel, fast World Of Warcraft utnämndes till Världens populäraste mmorpg spel...

Nivå 4 · Lärling

Nej. Det är ett av de tråkigaste spelen jag har spelat illafall.

Duja, fast inte alla andra :S

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Duja, fast inte alla andra :S

Håller med.

Darwin2, uppenbarligen har du problem med att folk har olika åsikter än du har. Du frågade oss om vi tycker cs är världens bästa spel, om vi svarar nåt annat än ditt svar, får du inte klaga på våra åsikter.

-

BTW: WC3 äger CS.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Cs är såklart en oförglömlig klassiker, dock tycker jag inte att man kan säga att det är världens bästa spel, man kan ju klaga på saker i alla spel, även i CS, Far Cry, WoW, WC3, Doom 3 och Painkiller.

Jag skulle säga att det inte är rätt att säga vad som är värdens bästa spel, det är mer individuellt, någon bestämmer själv vad han själv tycker är mest underhållande att spela.

- xiao-x

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in