💬
Logga in
Fuska.se

Family Guy

22 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Åh , tänk så mycket family guy har betytt för mej de senaste åren, verkligen gett mej en bild av hur riktigt bra humor är. Verenda litet skämt är fenomenalt genomtänkt och aldrig tråkigt. :wub: .Tidigare var det Simpsons som gällde men jag blev efter ett par år lite uttråkad av att det aldrig hände någon sjukt eller bisarrt, i Family Guy är det endast sjuka och bissara saker, jag menar en baby som har som mål att ta över världen är ju bara klockrent !

Family guy har verkligen gjort livet värt att leva ! :kung:

Hur har Family guy påverkat dej ?

Halka ej in på simpsons nu det finns det redan trådar för.

Välkommen in i värmen för att diskutera !

Nivå 0 · Nykomling

samma här family guy är :cool: helst bebisen

28 Dec 2005

Självklart! Den bästa serien inom tv just nu och som du säger sjuka & bissara saker som händer i serien som verkligen kan kallas för miffo-humor. Riktigt skönt då de gör parodi om Kalle & Chokladfabriken. Den är genial i stort sätt.

Nivå 0 · Nykomling

Family Guy äger Simpsonss lätt.. och det äger allt..

Nivå 1 · Novis

Peter Griffen är lungt bäst

We did it Brian

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Självklart! Den bästa serien inom tv just nu och som du säger sjuka & bissara saker som händer i serien som verkligen kan kallas för miffo-humor. Riktigt skönt då de gör parodi om Kalle & Chokladfabriken. Den är genial i stort sätt.

chumba womba gubeldigum the life isnt fair but you are to chomb, chomba womba gubeldigum........

Hahaha ^^ Och speciellt då han druckit ölen och ska springa hem. Slår sig i knäet och ligger och stönar i ungefär 30 sekunder innan det blir reklam. Riktigt konstigt ^^'

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

Ja Helt sjukt kul när han ligger där och säger schhhh aaaaoooo typ 20 gånger. Fattar inte varför skaparna gör så men det är typiskt family guy och det går hem hos mej iaf !

-Peter have you really dont eaten any of this chocolate ?

-No , are thinking im lying to you ?

-No no but you have been blue and very fat , so I just thought that ...

-Shut up Wonka !

Också kul men i ett annat avsnitt

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hahaha ^^ Och speciellt då han druckit ölen och ska springa hem. Slår sig i knäet och ligger och stönar i ungefär 30 sekunder innan det blir reklam. Riktigt konstigt ^^'

Det är de jag hatar med family guy , dom överdriver allt så löjligt mycket.

The Simpsons är och kommer ALLTID vara bäst

Nivå 4 · Lärling

har alla episoder, som släppts i thailand :P mitt liv styrs av dom.. bästa, så himla simpelt, klart när han ligger framför husen och tar sig på knät ;)

Nivå 3 · Lärling

Family Guy är helt klart ett klockrent humor program men frågan är "är Family Guy bättre en Simpsons?" Själv vet ja inte riktigt.

29 Dec 2005

It seems to me, That all you see, is violence and movies and sex on TV.

Så j*vla bra! Simpsons är så kass jämfört med Fguy. gillar när han går till doktorn.

"Ok lets have a look at your test results. AH! theres a spider in here"

Nivå 0 · Nykomling

Family Guy äger Simpsons lätt!

Nivå 3 · Lärling

Family Guy är skitkul men Simpsons är lite bättre....

family guy är sådär, tycker det blir sämre av alla dryga saker. ligger framför huset och tar sig på knät i 30 sek osv

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #16

riktiga f*n gillar precis allt

Nivå 7 · Fuskare

Har bara sett ett avsnitt för ett tag sedan men jag tycker nog att Simpsons e bättre...

Sry om du tycker att ja halka i fö mkt på Simpsons

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #18

Första avsnitten tyckte jag var konstiga men sen insåg jag skönheten i det hela, tyckte nästan det var dåligt ett tag men sen när vi skaffade dvd-boxarna kollade jag på dem hela tiden

Nivå 3 · Lärling

Family Guy KROSSAR simpsons! Jag älskar Family Guy AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps. Har 4 och 5 kommit ut på dvd än??

30 Dec 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #20

Noep

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in