💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Den Bästa Filmen Du Vet?

80 svar · startad

↗ till inlägget

Vilken Är Den Bästa Filmen Du Vet? min är Blade 2 :evil:

Nej? du kan inte ens förstå att nördhet är ett ord. Du går inte på någon linje, du går inte i gymnaiset, du är bara en liten pojk som tror du kan nåt om film, och by the way: Finns inget som ens heter film-linjen på gymnaiset.

24 Nov 2005

Gillar ju filmen Grind

25 Nov 2005

The green mile e nog den bästa jag har sett

16 Dec 2005
↗ till inlägget

Forrest Gump e den bästa filmen som någonsin gjorts och jag tvivlar på att de någonsin kommer göras en bättre film

det kommer säkert göras bättre, den är bra men jag gillar I,Robot och Pirates of the caribbean

I Robot är ganska bra.

Men alla Disney-filmer äger hårt! :)

17 Dec 2005

Håller med Salzalada!Men starwars är bäst!

Är väl typ Air Force One eller nån annan. Men jag kan inte bärga mig tills Da Vinci Koden kommer på bio

forest gump som allvarlig film, har in inte sett den så har ni inte sätt den bästa film som gjorts, annars Napoleon Dynamite...

Enemy at the gates, tror jag den heter.

Senast ändrad:

Signs är no den bästa filmen, diggar Mel Gibsons roll xD

18 Dec 2005

Varför inte?

Superhjältarna kanse är bra för han!

Alla har sina egna åsikter.

Top 5:

Alla ensam hemma!

Små genier

Dödligt vapen

Jackie Chan - Who Im

BIG

19 Dec 2005
↗ till inlägget

Varför inte?

Superhjältarna kanse är bra för han!

Alla har sina egna åsikter.

Top 5:

Alla ensam hemma!

Små genier

Dödligt vapen

Jackie Chan - Who Im

BIG

Den heter vell "Who am I" ? :huh:

22 Dec 2005

Jag gilar alla Sagan om ringen alla Star wars alla Harry potter och Narnia var grym såg den på premiärn!!

28 Dec 2005

den bästa är nog: the warriors från 1979

1.Alla star wars filmerna (så klart)

2.Eurotrip

3.2fast and 2furious

Nått sånt tycker jag fast de finns ju grymt många fler bra filmer!

2 Jan 2006

Jag gillar följande filmer:

Exorcisten: En klassiker som fortfarande skrämmer skiten ur mig.

Halloween 2: Jag gillar den här bättre än ettan för det är mer mord i den fast ettan är flortfarande en klassiker.

Motorsågsmassakern(Nyinspelningen): Jag gillar nyinspelningen bättre än originalet fast originalet från 1974 är fortfarande väldigt bra.

Omen: När prästen blir spetsad av spiran är ju jävligt coolt.

Senast ändrad:

3 Jan 2006

Bästa filmen? Det är ju omöjligt att säga!

För det första finns det 1000tals bra filmer därute. Och för det andra beror det helt på vilket humör jag e på.

Om man sitter me polarna o har en trevlig "Sitta o snacka om brudar kväll" så ser man väll gärna en komedi eller någon krigs/action film.

Om man därimot sitter o ser på film med brudar blir det gärna en romatiskkomedi, nån lite snuskigare komedi, rysare ( :) ) eller en thriller.

Om man sitter själv hemma en tråkig lördagskväll funkar det mesta..JAg gillar nog de flesta changrarna, är väldigt mottaglig för olia sorters filmer.

Superhjältarna och Madagaskar är ju riktigt sköna filmer :P

Men favoriterna är nog rädda menige ryan och forrest gump.

5 Jan 2006

The Green Mile/Den Gröna milen eller One Flew Over the Cuckoo's Nest/Gökboet. Dom är dom sorligaste och bästa filmerna man kan se, Gökboet fick ju dom 5 största Oscars: Bästa manliga & kvinliga huvudroll, bästa manus, bästa regi och bästa film. Gick på Tv för ett tag sen men the Den gröna milen är också bra!

harry potter och den flammande bägaren

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in