Någon som kollar på Svampbob? Det gör jag, så j*kla kul!! :) Vad tycker ni om det?
p.s Roligaste sak: I avsnittet "Stjärnstudenten" när Patrik ska ta ner glödlampan. :D
Någon som kollar på Svampbob? Det gör jag, så j*kla kul!! :) Vad tycker ni om det?
p.s Roligaste sak: I avsnittet "Stjärnstudenten" när Patrik ska ta ner glödlampan. :D
Nja jag brukar inte kolla så mycket på tecknat men svampbob kan vara kanska
kul att titta på, Men jag kollar mer på Simson än svampbob :)
↗ till inläggetSamma här!Nja jag brukar inte kolla så mycket på tecknat men svampbob kan vara kanska
kul att titta på, Men jag kollar mer på Simson är svampbob :)
Jag kollar bara på simpsons .
Svampbob !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja ta inte illa upp men det suger. ;)
i början tyckte man om det men nu....H8 it!!!!! han e sååå dryg och annoying, värre änn crazy frog, hans nya namn: Dampbob drygkant(ta inte illa upp)
har sett 1 avsnitt, sen räckte det...
hehe, vissa (som jag) är inte gjorda för det helt enkelt....han suger ju VATTEN! :P
kollar ibland med min bästis och hennes lil syrra.
han är ju ganska bra :)
men samma här, Simpson rules!
ja simpsons är bättre synd att de inte är på 3:an på morgonen längre :'(
Tycker de flesta barnprogram är ruttna.
Dessutom är Family Guy bättre än the simpsons och enligt mig det bästa någonsin som visats på TV.
Jag går inte till tv:n för att se svampbob. Men när jag zappar och ser att det inte finns något bättre kan jag se på det!
Dessutom är Simpsons bättre än både Svampbob och Family Guy!
inte längre men om det inte finns något annat att titta på så kollar man ju!
asså, nu kanske alla fattar det....svampbob är ur-barnsligt...titta på lite anime i stället eller nått^^
Svampbob Fyrkant är en ganska kuslig tecknad serie för barn. För konstig ens för att den ska klassificeras som riktig barn serie.
Riktig bisarr och absurp humor innehåller den och ja. Den är rent av konstig. Men tittar lite då & då. Diggar självklart Patrik ^^
ja, han gör bara tv-serien rolig.
själv så tycker jag annars att Fotsvamp trekant(svampbob) är dryg som fisk!
Svambob är sämst.
Det är han kompis Sjöstjärnan som är den roliga. Ser det typ aldrig.
Klart ja kollar på Svampbob ^^ de rockar ju.
Självklart är ju Patrik roligast men Svampbob är jävligt kul när han e ledsen...
↗ till inläggetDet fulaste när han är ledsen är ju när bläckward ska ta kort på Svambob på julenaftons avsnittet, när han står framför ett träd :PKlart ja kollar på Svampbob ^^ de rockar ju.
Självklart är ju Patrik roligast men Svampbob är jävligt kul när han e ledsen...
Patrick är ju så korkad .P
Det som rockar är faktiskt dom här pogramen:
1:Zack & Cody
2:That so Raven
3:Brandy & Herr morris
4:Timon och Pumba
Om man kolalr på non annan kanal en Disney channel:
1:SKol handboken (De där 3kompisarna som holler på med en skol överlevnads handbok..)
2:Svampbob fyrkant (Eller enligt en som sa innan:DampBob Drygkant..)
3:Simsons
4:Vetefan!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in