💬
Logga in
Fuska.se

Kan Nån Lista En Massa Online Spel Här?

19 svar · startad

Trådstartare #1

eh vad har hänt med min topic?

Trådstartare #2

alla lista alla rpg och multiplayer spel som e gratis typ som runescpae och tibia det ska finnas addres till spelet också

8 Dec 2005

www.kalonline.com

www.pristontale.com

www.terragaming.net

↗ till inlägget

alla lista alla rpg och multiplayer spel som e gratis typ som runescpae och tibia det ska finnas addres till spelet också

Det finns ju www.123spill.no/?country=no(norska 123spela(sämre än 123spill enligt mig=P), Adventure-quest www.battleon.com, Robotrage(som Robotkampen) www.miniclip.com..... Varsågod och hoppas du spelar dom ;)
9 Dec 2005
Trådstartare #5

asså aveture quest e text baserat tror jag jag menar spel som inte är text baserade men tack för svaren

Trådstartare #6

såg också att pristontale är inte gratis utan man bara kan spela till lv 39 så det sög sig och kal nånting vet jag inte om det är gratis

13 Dec 2005

adventure quest e inte textbaserat

Kalonline är gratis och det är faktiskt ganska bra. Har inte spelat det så mycket men Knightonline tror jag är bättre.>>>Knightonlineworld<<< testa det.

(Båda är gratis. Man kan betala men det är bara för onödiga items och sånt)

Senast ändrad:

14 Dec 2005
Trådstartare #9

okej men jag ska prova dom nån dag men tack för svaren skicka gärna mera spel!

Gunz är jävligt kul om du hittar något spel med bättre krafik(som du kan hämta från internet) så är du bra, det är jävligt roligt. www.Gunzonline.com

15 Dec 2005
Trådstartare #11

tack men skicka mera spel tack

16 Dec 2005

jag har redan gjort en lista kolla på http://forum.fuska.se/Vilka_Gratis_Online_Spel-t52837.html

du grider det är skitsvårt att träna till lv 39 det är typ 66 gånger svårare än i rs om inte svårare så det tar typ 1 år och 6 månader om man kör 10 timmar om dan

29 Dec 2005

Va hände me ecrana egentligen, hittar den inte längre fast ja skriver namnet som vanligt :blink:

Trådstartare #15
↗ till inlägget

du grider det är skitsvårt att träna till lv 39 det är typ 66 gånger svårare än i rs om inte svårare så det tar typ 1 år och 6 månader om man kör 10 timmar om dan

grider? asså vad har nästan alla för problem med att stava girder? inte för att va elak men jag tror ni flyttar i och r eller så stavar ni det fel här e mitt namn en gång för alla: girder

Senast ändrad:

30 Dec 2005

Sök på Google!

31 Dec 2005

www.onrpg.com En Sida där dom pratar om MMORPG's ( Online Spel Som Knight Online Etc..) Och dom har en Massa Online Spel man kan ladda hem Några Gratis Några Inte :D

Trådstartare #18
↗ till inlägget

www.onrpg.com En Sida där dom pratar om MMORPG's ( Online Spel Som Knight Online Etc..) Och dom har en Massa Online Spel man kan ladda hem Några Gratis Några Inte :D

tack men den sidan kan jga redan men tack för svar endå

nu har jag fått en massa spel länkar och sånt kul tack alla :D admin lås detta forum men ta ej bort det ska kopiera alla länkar till ett textdokument admin eller vad du heter med pingvin avataren jag skickar ett PM när du kan ta bort denna topic men lås det bara så länge ta ej bort det tack på förhand: girder

:gitarr:

Knight Online tar ju en evighet att tanka ner.

men kolla på denna tråd där finns dewt massor http://forum.fuska.se/Vilka_Gratis_Online_Spel-t52837.html

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in