💬
Logga in
Fuska.se

Autominers! Spelar Ingen Roll Om Det Ee Virus I Do

13 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

behöver Auto miners skicka länkar (Spelar ingen roll om det ee virus) så ee ni snälla! :) OBS! inga dumma komentarer tack!

Nivå 1 · Novis

snälla bli bannad på rs..

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Va sa jag inga dumma komentarer!

Nivå 1 · Novis

du frågar efter en av dom mest olagliga sakerna på rs...

vad förväntar du dig?

så jag säger det igen.. snälla bli bannad på rs

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

ja men jag vill ha det!!

Nivå 3 · Lärling

www.sythe.org

Gå och dränk dig nu

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

ja men jag vill ha det!!

du får inte ha det

10 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

låt han få de om han vill desutom lyckas man bra så e de inte stor risk men e man ny e de väldigt stor risk..

ontopic: på sida tre eller nå sånt finns de en tråd som heter rs fusk lr nått sånt där finns allt du behöver veta.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

tack speedez!! Men om ni vet nå fler auto miner som ee gratis skriv upp dom här!! :)

17 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

de finns ett helt forum men där finns även dom som kostar en massa så läs innan tryck

Senast ändrad:

20 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

det e inte så bra att ha autominer nu. dem ser lätt att du har det. dem baanade ju 15 000 accounts :D

22 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det e inte så bra att ha autominer nu. dem ser lätt att du har det. dem baanade ju 15 000 accounts  :D

japp det stämmer man ska inte fuska i runescape just nu. Dom har ju som sagt

bannadt 15000 konton. men jag har "lagliga" sätt att få massor av metaller snabbt.

pma mig om nån är intreserad

ps adda kung_macan

6 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

lapp: atleast the legit ones love u..

jävligt onödigt och a-mina.. du kommer åka på pisk av jagex och du blir inte mer erfaren som spelare.. men lycka till dådå

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

behöver Auto miners skicka länkar (Spelar ingen roll om det ee virus) så ee ni snälla!  :)  OBS! inga dumma komentarer tack!

Du säger att det inte spelar någon roll ifall det är virus, men tänk om spyware kommer med då?

Då rycker gubben med och blir hackad, dessutom kan du bli bannad av Jagex som aligon sa.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in