💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360

19 svar · startad

Trådstartare #1

Tycker ni att 360 är bra? Verkar vara lite halvdant för de priser. Min personliga åsikt till 360 är att de släppte det så tidigt som möjligt så att de kunde sälja några innan ps3 och revolution.

Har hört att det var i japan som det är nu, men sen slopade den!

Grafiken är bra nu men om ett år suger den kanske

Är det verkligen värt priset? :huh:

ta inte illa upp alla 360-diggare. :rolleyes:

9 Jan 2006

Ja,den är värt pengarna.

Vad menade du med att man slopade den i Japan?

ja de e värt pengarna!!

OCH NEJ PS3 HAR INTE KOMMIT UT I JAPAN!!

vars började de rycktet igentligen? :/

↗ till inlägget

Tycker ni att 360 är bra? Verkar vara lite halvdant för de priser. Min personliga åsikt till 360 är att de släppte det så tidigt som möjligt så att de kunde sälja några innan ps3 och revolution.

Har hört att det var i japan som det är nu, men sen slopade den!

Grafiken är bra nu men om ett år suger den kanske

Är det verkligen värt priset? :huh:

ta inte illa upp alla 360-diggare. :rolleyes:

Du säger att grafiken är bra nu men inte om ett år, så du tror inte det kan komma ut NYA spel med bättre grafik till Xbox 360?

10 Jan 2006

ja det är värt pengarna men om du ska bera rut på ditt xbox 360 så ska du inte köpa det det är så att om den omskaks så kan ögat som läser skivan hoppa upp till skiva och då komer det ha sönder spelet ok haka så att det inte går att spela. min brosa fick ett i födelse dags prsent oc sama da så gick det sönder så som jag beretade.men det är apsolut betre en ps3 det är värkligen värt pengarna :cool:

11 Jan 2006

finns det typ inte massa såna hära trådar?

14 Jan 2006
↗ till inlägget

ja det är värt pengarna men om du ska bera rut på ditt xbox 360 så ska du inte köpa det det är så att om den omskaks så kan ögat som läser skivan hoppa upp till skiva och då komer det ha sönder spelet ok haka så att det inte går att spela. min brosa fick ett i födelse dags prsent oc sama da så gick det sönder så som jag beretade.men det är apsolut betre en ps3 det är värkligen värt pengarna :cool:

Hur vet du att den komemr att vara bättre än Ps3,när den inte ens har släppts ut?
15 Jan 2006

jag tror inte att ps3 kommer vara sämre än 360 iaf, men ett 360 borde egentligen kosta mer så det är definitivt värt pengarna!

Tror att båda konsolerna har sina svaga och starka sidor, därför kommer det bli ett jämnt race med vilken som säljer bäst.

↗ till inlägget

Tror att båda konsolerna har sina svaga och starka sidor, därför kommer det bli ett jämnt race med vilken som säljer bäst.

mm, typ 360 har riktigt bra grejer som inte Ps3 har och tvärtom. N-Rev tror jag kommer stå lite offside, jag har aldrig gillat spelen till Nintendos konsoller riktigt.
16 Jan 2006

Det är värt pengarna för jag har provat det hos min kusin!

22 Jan 2006
↗ till inlägget

Det är värt pengarna för jag har provat det hos min kusin!

men det är inte bara värt pengarna för det, utan även för att det är hypergrovt.

Jag tror iaf att ps3 kommer bli bättre än xbox 360

27 Jan 2006

de är lungt väryt pengarna.. jag har hört att microsoft förlorar pengar på varje såld konsoll.. men aja bill gates har väll pengar så de räcker.. 8-)

:P

Hehe..Bill Gates personliga pengar har inget med att ge ekonomiskt bidrag till Microsoft pga att dem är så rika. ;)

d e lungt värt pengarna..

har spelat det hos min kompis å det var grym graffe å allt..(nog för att det beror på spelet)men köp d...ska själv göra d när jag får nog mycket pengar. :P

29 Jan 2006

Hur mycket kostar xbox 360?

Den dyra varianten ligger på ca: 4000 kr om du vill ha det bästa tillbehöret med.

30 Jan 2006

Xbox360 är värt sitt pris bara en krona mindre! :cool:

↗ till inlägget

d e lungt värt pengarna..

har spelat det hos min kompis å det var grym graffe å allt..(nog för att det beror på spelet)men köp d...ska själv göra d när jag får nog mycket pengar. :P

Vaddå beror på spelet? Spelet hade aldrig kunnat ha så bra grafik om inte X360 skulle vra så starkt! Det hade laggat sönder då ju.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in