Kommer det komma typ ett pack för både WoW och expansion packet?
Skulle köpa det i sådana fall...
Kommer det komma typ ett pack för både WoW och expansion packet?
Skulle köpa det i sådana fall...
Måste man lägga till extra pengar även om man betalar för själva World Of Warcraft.
Menar du om de kommer kosta mer i månaden eller?
Hur mkt kommer den där draken kosta i spelet? :P
Och hur kommer det göra med servarna? tex att jag inte köper the burning crusade och spelar på bloodfeather och min kompis spelar på bloodfeather och köper expansionen hur kommer de att ordna det?
Måste man typ göra en ny gubbe på burning crusade då elr?
↗ till inläggetJa, så man måste betala för själva wow och wow bc?Menar du om de kommer kosta mer i månaden eller?
Va f*n? Kommer det kosta dubbelt??? Jag som tyckte det kostade tillräckligt mycket redan nu! :angry:
Tror inte att det kommer kosta dubbelt, därimot kommer det ju kosta att köpa spelet.
Om det skulle kosta dubbelt (250 i månaden) tror jag Blizzard hade fått för lite kunder.
Hah, ja och det har dem ej.
En sån där drake blir as cool på min pally :D
↗ till inläggetOlagligt att döda människor? ^^Vad? Om du menar som jag tror att du mkenar så kan jag ju säga att människor inte är utrotningshotade.
Fang.Fury:LOL! Pandan hör till dems kultur också...
↗ till inlägget
Den där är gammal... Blizzard har själv sagt att det aldrig skulle kunna bli pandaren.
x0t:Hur många människor avrättas per dag? :blink:
DET VAR SOM F***N!!! :blink: :blink:
↗ till inläggetMånga?
Men det är för maktgalna personer ska ha något att göra :evil:.
men jag tror på pandaren :kung:
fast det skulle bli roligare om jag fick fel
Jag hatar pandaren! :angry:
↗ till inlägget
och när kan man börja tro på blizzard ??
Aldrig... Men blizzard skulle förlora miljoner på att inte sälja i kina. Och om kina får nåt annat så kommer det klagomål om det.
asså i kinas kultur så får man inte döda en panda björn men i vår kultur får man inte döda en människa??
det går inte riktigt ihop sig
tauren är ju väldigt lika kor och i hinduismen är kor heliga och i kina är man buddhister i buddhismen får man inte döda djur
blizzard skiter i om det är en del av deras kultur och hur många i kina håller på kulturen egentligen??? vi går ju inte precis till kyrkan varje söndag det är en del av vår kultur
så det jag försöker säga är att det kan bli pandaren lika mycket som det kan bli dranei worgen och allt vad det talas om
Jag hatar pandaren! :angry:
Du, om du ägde blizzard skulle du då förlora miljarder? Nej, blizzard kan inte sälja spelet i kina! Buddhismen finns på olika ställen i världen! Du, tänk lite innan du skriver nåt! Det blir INTE pandaren det har Blizzard sagt själv.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in