men visst får man slåss mot ocelot?"ive been waited for you,solid snake"
Metal gear solid the twin snakes
men visst får man slåss mot ocelot?"ive been waited for you,solid snake"
ja man får slåss mot han, han är ganska cool
* sida 9 *
vi tar det lite lungt me de där ps2-inlägget ok?
ja, det gör vivi tar det lite lungt me de där ps2-inlägget ok?
över till ocelot,han e rett skicklig me revolver va?men vem e han?
över till ocelot,han e rett skicklig me revolver va?men vem e han?
han är rolig är vinna över när man möter han..., om jag ska förklara vem ocelot är, det kommer ta lång tid, han är den mäst hemligast i spelet faktist..., så här är det, att ocelot arbetar för några personer som heter * the patriots *, dem vet ingen vilka dem är, * the patriots * är 12 personer som är gjömda, ocelot arbetar inte för liquid..., han vill ta roboten ( metal gear ), du kommer inte veta om i spelet att han vill ha roboten, men i slutet av spelet kommer du höra ocelot's röst säga * they are still alive* sen kommer en annan röst säga * no one know who i am, only one person know who i am, and that person is calld " the DARPA Cheif " *, sen är det slut, fast ocelot är så hemlig att dem inte säger så mycket om han på spelet, bara så du vet så kommer han att överleva i the twin snakes, som sagt, han lurar liquid snake och han som ocelot prata med lurar han också, han lurar alla att han jobbar för dem, för att ocelot jobbar för dem topp hämliga * the patriots *...
herregud!9 SIDOR!!!bara du och jag har skrivit 9 sidor!!!!haha!vem har byggt metal gear,då?va e den te för??
hmm
aha!
tja inne? :lol: :mrgreen:hmm
men va f*n gör ni???stick till nåt annat inlägg!
herregud!9 SIDOR!!!bara du och jag har skrivit 9 sidor!!!!haha!vem har byggt metal gear,då?va e den te för??
Det är ett stort jobbar gäng som har byggt metal gear'n, fast han som leder hela den är Otacon, ja det är otacon som leder metal gear, sen så tog terroristerna den och använder den för att förstöra världen
den där bossen me korpen,e han svår??han ser häftig ut...han sitter i en stridsvagn,va?
den där bossen me korpen,e han svår??han ser häftig ut...han sitter i en stridsvagn,va?
han är inte så svårt..., jag tittade nyss på en trailer, på den trailern av the twin snake såg jag mario och yoshi med i the twin snakes som små statyer
ja ja har hört nåt om de...viket vapen har bossen när man ska slåss mot han då?
ja ja har hört nåt om de...viket vapen har bossen när man ska slåss mot han då?
först ska du döda roboten som kan , skuta misiler, den kan skuta laser, den kan trampa på dig, den kan skuta vanliga skott ifrån två styckna mini guns..., när du har dödat den, då ska snake och liquid snake slåss med bara händerna uppde på robotens huve så om man ramlar ner, då dör man....
ja de har ja sett!men ja menar den bossen som pratar me fåglar
SIDA 10
inlägget måste upp lite...
ja de har ja sett!men ja menar den bossen som pratar me fåglar
SIDA 10
när han sitter i pansar vagnen, då ska du slänga granater in i pansarvagnen
jaha...behöver du hjälp me metroid prime??