Hoppa till innehåll

Metal gear solid the twin snakes


Gäst Kannibalgäddan
 Dela

Rekommendera inlägg

ja ja kände det på mej att du hade nåt samband till de....ja tror nog att detta e 3 året i rad ja e medlem...vem e den där ninjan egentligen?

Det finns ett spel på super nintendo som heter metal gear, där var snake och greyfox som skulle klara ett uppdrag, snake överlevde men greyfox dog :frown: , snake och greyfox var bästa kompisar, fast i The Twin Snakes har greyfox börjat leva i en robot ninja form, för förut var han mäniska, när snake möter ninjan, då vet han inte vem ninjan är, men senare får snake reda på attt ninjan är snakes bästa kompis greyfox, som har börjat leva igen....

Var inte det till nes?? jag har kört metal gear till nes och det är rätt svårt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 144
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst -Snake_bite-
ja gör det!!! :D men svara också på den här frågan:vem e de som sätter in greyfox i den där robotdräkten????

jag börjar med att berättar hur han dör, snake och ninjan bråkar och sen så vinner snake men ninjan dör inte, ninjan får en sjukdom och springen därifrån, så snake döda aldrig han, men längre fram i spelet när du ska döda metal gear ( metal gear är en stor robot ) presis när metal gear ska trampa på snake, då kommer ninjan fram och håller imot foten som trampar på snake och sen förstör ninjan metal gear's radar, sen så skuter metal gear en laser på ninjans arm och armen går av, sen så trycker metal gear ninjan imot väggen och sen så säger ninjan att snake ska skuta på ninjan så att han sprängs så att metal gear sprängs med han, men snake vill inte det , men metal gearn lägger ninjan på marken och sen så mosar metal gearn ninjan, och ninjan blir död...

 

om robotdräkten...., greyfox blir helt död, en hemlig person som jag inte vet vad som heter tar greyfox's hjärna till sitt labb och sen så lägger han in honom i en robotdräkt, han som gjorde det här dör 2 år senare,sen vet jag inte mer, men du komemr få veta mer i spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kannibalgäddan

det kom lite sent det där med att kassler skulle sticka till xbox forumet f låt!men ninjan vill typ hämnas på terroristerna,eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-
det kom lite sent det där med att kassler skulle sticka till xbox forumet f låt!men ninjan vill typ hämnas på terroristerna,eller?

ninjan dog i ett misstag, jag tror han dog i en bomb, så det var inte terroristerna's fel, fast terroristerna i the twin snakes och dem terroristerna som var på det där stället där greyfox var, det var inte samma terroister, sen så vill han slåss mot snake för det är då han känner sig fri, och det är då han känner sig mänsklig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-
han verkar va lite psykad...men har du sett den där mannen me korpen?han har en minigun.vem e han??

det är bara en boss som man möter på det spelet, han kan prata med fåglar och greje, men ska gå nu, tja då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...