Gäst Kannibalgäddan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 vi måste kolla me varandra hur långt vi har kommit sen på MGS...typ om nån av oss behöver hjälp eller så:):):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 jag glömde skriva att jag hade SSBM, f-zero gx är inte så svår.... jag kommer klara spelet utan problem, jag tror också att du kommer klara det utan problem, så vi behöver ingen hjälp, men om jag behöver hjälp, då frågar jag dig =) , sen så kan jag och du ( Kannibalgäddan ) hjälpa alla andra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 ja ja komer nog behöva lite hjälp:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 ärligt,var bor du egentligen snake? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ärligt,var bor du egentligen snake? jag bor i nacka, fast jag är född i irak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja bor i älmhult;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 vem tycker du är coolast i MGS förutom snake??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ocelot och ninjan e ju balle-grymma!du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag tycker bara att ninjan e grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ocelot e ju grym när han snurrar på sin revolver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja jag vet =), alla e gryma =), men jag tycker att ninjan e grymast, men alla tycker ju olika... har ni sett hur snake ser ut i ps1, jämför snake i ps1 grafik med GC grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 nä men ja kan nog tänka mej.....=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg