💬
Logga in
Fuska.se

Hur Kommer Det Sej Att Ni Blev Medlemmar

57 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Ja, det finns ju alltid en anledning till att man blir medlem på ett forum, och jag själv skulle fuska på ett spel och tryckte fel och kom till forumet.

Där inne såg jag en tråd som handlade om Rammstein , och blev lite frustrerad när alla "hyllade" dem. Så jag registrerade mej för att ta del i disskusionen.

Och det är jag väldigt glad för att jag gjorde, detta forum har nämligen dödat många tråkiga timmar. :rolleyes:

Hur är det med er ?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har hämtat oändligt många fusk härifrån, och rätt som det var registrerade jag mig i forumet och spammade ner det... =)

Synd att den tråden har försvunnit nu eftersom att Admin tog bort Dreamcast forumet... =(

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har varit inne mycket på reklam innan <_< och så skulle jag testa om .se också fanns. Sen för några månader sen blev jag helt galen och skulle bli medlem på alla sidor jag visste. :P

Jag var medlem på fuska . nu och så var det typ en kompis som berättade att det fanns, så jag blev medlem!

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har hämtat oändligt många fusk härifrån, och rätt som det var registrerade jag mig i forumet och spammade ner det... =)

Synd att den tråden har försvunnit nu eftersom att Admin tog bort Dreamcast forumet... =(

hehe, den som söker han finner....

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=450508

1. min första regg, på fuskarnas tid:

skulle fråga om hjälp på spelet Dink Smallwood. hur man skulle göra i windemere (man ska för övrigt köpa en bomb, spränga ett hål och döda alla ankor).

2. min andra regg. hade hoppat av forumet under ett av forumets största kriser... tror jag fick ett mejl eller nåt om att sidan hade startats om eller nåt sånnt. tänkte att det var lika bra att regga sig, även om accounten blev inaktiv i ett halvår... sedan behövde jag hjälp med att återställa ett lösenord till datorn och 4 månader senare fick jag bara för mig att komma tillbaks.

Senast ändrad:

Fuskarna.se: Jag blev typ bara medlem eftersom,jag bara gjorde det.

Fuska.se: Kollade lite på forumet,sen fick jag se Pokemon-forumet,sen blev ett liten medlem till. :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jaa!

Där var den, Nico!

Tack för att du hittade den!

Jag tror att jag fick två varningar för den bragden... =)

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...08entry450508

Nivå 10 · Veteranfuskare

Komemr faktiskt inte ihåg hur jag blev medlem,men jag misstänker att det var pga Gta forumet där jag läste Cypers tråd om övernaturliga saker,så jag började läsa och tills slut blev jag medlem...det är den starkaste anledningen jag kunnde komma ihåg.. :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det hela började med att jag letade fusk till ett spel som heter Mickey Speedway USA... Sedan råkade jag liksom snubbla in här... Det var såå kul här på fuskarnas tid... Snacka om att jag saknar den tiden...

Jag letade efter fusk till ett spel.

Sen såg jag forumet & då vart jag medlem.

Umm... Ja. Jag blev faktiskt medlem inte pågrund av något spel eller så.

Har faktiskt ingen aning varför jag blev medlem men det var ju ungefär 2002-2001 jag blev medlem på Fuskarna.nu.

Fann roliga typer som faktiskt otroligt nog finns kvar. Såsom Mellanmjölk(Då hette han något annat), Kassler, Dannie, Ytterman, Draghon(Nu känd som Escaflowne) och ett flertal fler. Dock så har ju även Silver Star funnits här ganska länge han med.

Det känns som man kan säga att man är från den 'gamla skolan'.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Är Escaflowne Draghon? :mellow:

Nivå 0 · Nykomling

tro mej men jag e helt ny här, jag kommer inte från någon gammal skola och inte heller heter jag draghon eller escaflower.. men jag gick med här för att chatta och diskutera, ni tycks behöva lära er ett å annat också :meddum:

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Fuskarna.nu:

Google is your friend :)

Fuska.se:

Ja tittade runt i gameboj forumet (som var överfullt med pokemon inlägg).

Och så såg jag en diskussion om pokémon. Jag märkte att många av de som deltog hade fel (jag var pokémon nörd på den tiden, jag kunde nästan allt om det).

Och jag ville rätta de så jag blev medlem...

Nivå 7 · Fuskare

va inne på .nu lite, fast ja gillade inte all grafik dem hade på sidan, för de segade ner datorn, så ja bara testade .se , så gick de...

som nån annan oxå sade, detta forumet har tatt kål på många tråkiga timmar ja haft

24 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

Jag hörde att www.fuska.se fanns så jag gick in på sidan så registreade jag mig.

Nivå 6 · Fuskare

ja tänkte gå in på fuska. nu och kolla lite fusk eller va de nu var,så skrev ja fuska.se istället (vilket ja är glad över) ja kollade runt lite och tyckte de värka intressant och sen regga ja mig :P

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Min trogna klasskompis Bobby Orr hängde här, detta var för säkerligen 4 år sen, möjligen fem. Jag gjorde oxå en medlem, och skrev lite värdelösa inlägg här o där... Sen har fuska uppdaterats i alla tider och jag har varit här ett tag nu :)

25 Jan 2006

jag brukade leta efter fusk här och en gång så tänkte jag att trycka på länken där det står:

"Förstår du inte fusket? Eller letar du efter spelfusk? Eller du kanske har fastnat på någon bana? Fråga i forumet så får du svar på din fråga, du kommer dit genom att klicka här."

sen såg jag massa forum och jag hade nyss fått ps2 och tekken 4 så jag gick in i ps2 "länken" (lol) och där hittade jag många tekken trådar.

jag ville också skriva så jag blev medlem....

sen tröttnade jag på ps2 och upptäckte att det fanns pc och många andra forum så jag började skriva och gilla det här forumet!!!!!!! :gitarr: :visslar:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jaa!

Där var den, Nico!

Tack för att du hittade den!

Jag tror att jag fick två varningar för den bragden... =)

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...08entry450508

Vad du spammade!

Du hadde tur som bara fick 2 Varningar!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in