Vad tycker du om att möta vilda Pokémon hela tiden?
Själv tycker jag inget vidare om det.
Vad tycker du om att möta vilda Pokémon hela tiden?
Själv tycker jag inget vidare om det.
3. Jag älskar att möta vilda Pokémon
Jag gillar att möta vilda pokemon ibland om jag tränar.. Om jag inte vill och möter hela tiden får jag damp :meddum:
Använd Cut på gräset då så slipper du få damp om du inte vill möta några vilda Pkmn.
bara kul om man möter nån man inte har
Håller med. =)
5. Ibland, ibland inte
Men ni skulle inte skriva nåt före Admin hade skapat en röstning.
Admin skapar ingen omröstning.
Man får köpa det i affären.
Jag gilar att mötta pokemon ibland men jag hattar att mötta pokemon när jag inte vill jag har bara lust att förstöra min gameboy jag blir jette arg :evil: :angry: :meddum:
↗ till inläggetJag orkar mästan alldrig, för mycket gräs!!Använd Cut på gräset då så slipper du få damp om du inte vill möta några vilda Pkmn.
↗ till inläggetAnvänd Cut på gräset då så slipper du få damp om du inte vill möta några vilda Pkmn.
Men du behöver ju inte göra det överallt.
jag gillar att möta vilda pokemon :D men om det tar en time att hitta rätt pokemon blir jag en bomb :angry:
Det beror på. Så jag tog alternativ 5. Ibland, ibland inte.
Same here.Ibland måste jag skynda mig någostans och kan bli förbannad om jag möter Pokemons hela tiden.Ibland är det bra att träna svaga Pokemons i gräset.Så det är ju både positivt och negativit på sitt sätt.
Ibland.
Jag möter bara när jag vill fånga eller tränar ibland.
Beror på.. Ibland störigt som F*n när man ska någonstans.
Ibland och ibland inte.
↗ till inläggetOm jag verkligen inte vill, så jo :PAnvänd Cut på gräset då så slipper du få damp om du inte vill möta några vilda Pkmn.
Jag gillar att möta vilda pokémon när jag letar efter någon eller när jag tränar, men grottorna är bara SÅÅÅ dryga!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in