↗ till inläggetVad är skillnaden mellan shiny och vanlig?Hej Pokémon tränare! :P
Har ni sett nån/några Shiny Pokémon? Skriv upp dom här då.
Jag har sett
Shiny Umbreon <3
Shiny Pidgey
Shiny Gyarados
Shiny Oddish
Shiny Pokémon
Inget (tror jag). Nåja, jag har en Shiny Tentacool i mitt Sapphire.
Skillnanden mellan Shiny oich vanlig är att Shinyn ser olik ut som alla andra gör.
Och så är den 8000 gånger så svår att hitta.
Om man hittar en så har man turen på sin sida
Nä, du skojar!
Den enda shiny jag har hittat är Red Gyarados.
Och den är ju inte ens sällsynt.
Jaja förutom den då :P
↗ till inläggetShiny Charizard är svartJaja förutom den då :P
asså f*n vad jag vart suggen på att ha några shiny :P
↗ till inläggetHar du inte hittat nån Shiny ?asså f*n vad jag vart suggen på att ha några shiny :P
Nej :P jag har ganska nyligen börjat spela pokémon igen ( var typ 4 år sedan sist ) så nu har jag köpt emerald och kör :P
Lycka till med att hitta Shinys :P
jag har shiny tyranitar, shiny zubat, shiny gyarados, shiny feraligatr, shiny parasect och shiny mew.( när jag bytte den från gul blev den shiny!)var snäll och pma till mig om en pokemon du bytt från r/b/y har blivit shiny, så att inte spelet är konstigt. ;)
Flygon,då har vi något gemensamt. ;)
När jag bytte min Houndoom från Colloseum blev den shiny på mitt FireRed. :P
Jag glömde att skriva jag hade mött en Shiny på ett pkmn spel för länge sen! Det va en Shiny Nidoran (hane)
Jag har Shiny Charizard och Shiny Umbreon x)
wow :cool: men hur hittade du dom! det tar 100 000 timar för mig. inte 100 000 timar men ättelång tid! :(
Jag har tur antar jag x)
↗ till inläggetwow :cool: men hur hittade du dom! det tar 100 000 timar för mig. inte 100 000 timar men ättelång tid! :(
Det går ca 8000 timmar på ett år.Jag tror inte att du skulle sitta framför ditt GBA så länge.