💬
Logga in
Fuska.se

Battlefield 2

13 svar · startad

Hallo. Jag har ett litet problem med BF2. Då jag installerat det och sedan startar själva spelet går allting lugnt tills vi kommer till två alternativ.

Singleplayer eller Multiplayer.

Då jag klickar på Singleplayer så hänger sig den. Den verkar inte jobba alls utan hängs. ^^' Så jag undrar vad det är för fel på det? Kan det vara så att jag själv har en dålig dator eller?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Kan du skriva vad du har för dator?

Dell Dimension DXP051

Intel® Pentium® D CPU 3.20GHz, 2.00 GB RAM. GeForce 7800 GTX.

Vet dock inte vad Grafik kortet är men det är ganska kraftfullt. Klarar av att spela CoD2 på det.

1 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

Dell..... Inte så bra grejer, kan vara att du har för höga grafikinställningar, testa att sätta ner allt på typ medium och sedan testa. kan vara att den inte orkar för höga grafikinställningar. Det är ju ett spel med höga krav...

Nivå 7 · Fuskare

det ska funka kolla grafikinställningarna som dark_tomte sa

Nivå 7 · Fuskare

tryck ctrl+alt+delete, och kolla om du har för många processer på

Nivå 9 · Veteranfuskare

det här KANSKE fungerar.

När det hakar upp sig vänta då några 5 minuter.

om inte det funkar.

Då ska du trycka Esc flera gånger hela tiden i typ 30 sekunder

3 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

vad har du för dator?

Windows XP rekomenderad.

s´kaffa annars nytt grafik kort

Nivå 4 · Lärling

hända exakt samma sak för mig en gång...

då blev jag sur och tryckte alt f4 eller liknande nerstängnings kommando i typ 30 sek som snubben där uppe sa....

då stängde det av sig!

↗ till inlägget

Dell Dimension DXP051

Intel® Pentium® D CPU 3.20GHz, 2.00 GB RAM. GeForce 7800 GTX.

Vet dock inte vad Grafik kortet är men det är ganska kraftfullt. Klarar av att spela CoD2 på det.

Du ditt grafikkort är geforce 7800 gtx vilket är en av dom bästa grafikkortena som finns så du borde kunna köra bf2 på fullt utan någon lagg

testa att installera om hela spelet det funkade för mig jag hade ett liknande problem

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag hade inte det här problemet när jag installerade det.

nej men tydligen så har vissa det problemet duhh

Ummm... Tack för alla svar. Jag fick igång det. Klickade bara förbi alla filmer i början då man startade spelet och kom då in. :S

Blev lite förvånad men kan nu spela det. Flytande och ja. Det var nog bara trög av sig datorn.

5 Feb 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Var så för mig också, första gången (när det är en annorlunda meny) hängde den sig.

Sen andra gången kom en annan meny fram och då gick det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in