💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Är Ditt Favorit Ämne

36 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Är  Media & Design ett ämne?!?!? :blink:

Och hur kan ni gilla religon?!?

p.s mit favorit ämne är nog idrott

De flesta har nog det... Kanske inte i grundskolan men de som går på Gymnasiet i någon Teknisk inriktning har nog det.

Religion är ett ämne som låter dig få uppfattning om andra människors kulturer. Kristendomen, Judendomen, Wicca, Buddhismen, Hinduismen o.s.v. Det finns så många Religioner och de har ett eget vis att se på livet.

Många är intresserade i detta ämne pågrund av dess intressanta samtalsämne som man kan disskutera. Utan Religion skulle vi knappt funnits här idag. Religion får människor att ha hopp och tro inom något. Kristna personer tror på Gud, Hinduismen tror på flera gudar och dess krafter och såsom Buddhismen som inte tror på någon gud. De har en egen väg.

1 Feb 2006

1. Idrott

2. Data/Forskning

3. Engelska

2 Feb 2006

matte,eng och idrot :D

3 Feb 2006

tjabba orre!! allt :kung: för utom träslöjd!! :bah:

Är bäst på matte i klassen, näst bäst i engelska(efter min bästa kompis)

1.slöjd

2.IT

3.engelska

4.matte

12 Feb 2006

1. Bild och dator (jätteroligt) 2. Engelska (också jätteskoj). 3. Idrott.

Idrott :P

Karamellkungen

Mitt favoritämne är Idrott för att jag är bra på det och har bolltalang så jag brukar vara bland de sista kvar i spökboll etc. Dessutom så är det ju bra att röra på sig. Sedan efter idrott kommer Geografi som jag är bäst i klassen på. :)

idrot

Bambi

So och Engelska. Musik och svenska kan också slinka ner ibland.

Om jag skulle haft en någorlunda vettig lärare är jag övertygad om att Fysik skulle vara mitt favoritämne, nu är det inte det. :P

Nu kmr typ alla ämnen på samma plats förutom Slöjd och Hemkunskap som placeras väldigt långt ner i jumbon...

Tycker inte om musik lika mkt som förr, efter skiftet från Eget skrivande till Grammatik/Satsdelar på Svenska är det inte heller någon hit.

Osannolikt nog får jag säga Idrott, fysik eller bild.

Jag tycker att Engelska är ganska roligt för att det är lätt och vi har en bra lärare.

14 Feb 2006

Idrott å Trä/metall slöjd e nog roligast...

Bäst är idrott.

2:a kommer nog Geografi sen Syslöjd de äger ändå :P

15 Feb 2006

Bild och Tyska.

19 Feb 2006

matte och

geografi dem är bäst för mig :)

21 Feb 2006

§1.13

Hänvisar till:

http://forum.fuska.se/Vilket_Aemne_Aer_Roligastl-t57570.html

Tack och adjö.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.