💬
Logga in
Fuska.se

Superhero Mod Guide

21 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

ok, först laddar ni ner superhero modden från länken under

http://shero.rocks-hideout.com/forums/download.php?id=195

CS/CZ INSTALLATION:

1.unzippa .zip filen som du har laddat ner till C:\program\steam\steamApps\ditt användarnamn\dedicated server\cstrike(lägg den i czero istället för cstrike ifall du vill ha cz superhero)

"det stället där du har deddi och sen i cstrike"

2. Ifall du har din dedicated server uppe när du instalerade stäng ner den och gå in på den igen.

3. gå in på din server och testa ifall det funkar, detta gör du genom att titta på konsolen på din dedicated server (GÅ INTE IN PÅ SERVERN HA BARA DEDICATED SERVER IGÅNG) ifall det står type amx_help så funkar det.

"om inte testa skriv in amx_help! om det inte funkar har ni gjort fel!"

4. gå in på din server (det kan du göra genom att adda din ip på favorites i steam)

5. gå ut från servern igen och gå till C:program\steam\steamApps\ditt användarnamn\cstrike(czero) där ska nu finnas en fil som heter Superhero (det är en .ini fil) gå in på den.

6.där det står NUMLEVELS 10 kan du ändra hur många levels man ska ha.

7.ifall du ändrar NUMLEVELS till t.ex. 15 så måste du skriva in fler levlar där det står LTXPLEVELS 0 100 200 400 800 osv. efter alla numren(som visar hur mycket xp man ska ha för varje level) skriver du in lika mycket som du har lagt till levlar t.ex 5600 6000 osv. osv.

8. där det står XPGIVEN OCH LTXPGIVEN ändrar du det första numret till hu mycket xp man ska få för varje kill.

LÄGGA TILL NYA HEROES

du kan ladda ner heroes från den här sidan:

http://shero.rocks-hideout.com/index.php?page=superheroes

1.ladda ner din hero och unzippa den vart du vill.

2.lägg sh_superheron.amx exempel sh_neo.amx i C:\program\steam\steamApps\användarnamn\dedicated server\czero(cstrike)\addons\amx\plugins

3. lägg ex sh_neo i C:\program\steam\steamApps\användarnamn\dedicated server\czero(cstrike)\addons\amx\examples

4.öppna plugins.ini i C:\program\steam\steamApps\användarnamn\dedicated server\czero(cstrike)\addons\amx\plugins

och gå längs ner.

5.lägg till en ny rad där du ska skriva det namnet som din hero amx har

sh_neo.amx ; SUPERHERO neo (default)

skriv som det står på dom andra.

.. denna guiden e inte skriven utav mej ..

29 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #2

funkar den ?

Tror det ska testa den nu :blink:

24 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

De funkar inte för mig :S de kommer inte upp Någon ini fil

Nivå 1 · Novis
funkar ej

Senast ändrad:

25 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

funkar ej

Funkar inte <_<

Har du kopierat det hära Falska gudien elr?

8 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

lol,den funkar perfekt ju,tack,väldans mycket!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

lol,den funkar perfekt ju,tack,väldans mycket!

Jasså =O

Funka inte för mig =(

9 Jan 2006

asså jag får inte en fil det kommer 3 filer snälla hjälp mig jag blir galen adda mig på msn [email protected]

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

asså jag får inte en fil det kommer 3 filer snälla hjälp mig jag blir galen adda mig på msn [email protected]

Det är inte så många som vet det hära.
10 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

asså jag får inte en fil det kommer 3 filer

huh?? Inga filer men ändo filer! hur ska du ha det igentligen? Filer eller inte filer? det är frågan!!

12 Jan 2006
↗ till inlägget

asså jag får inte en fil det kommer 3 filer

ni ska göra en sak med eran libist vet inte men allt han sa e fel ni ksa navända allting genom att skriva superhero in counter-strike read mei google men jag har redan gjort allting för er så här får ni
13 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

jag vet vars de finns en guide till SH som funkar men man får ju inte göra reklam lr vad de är

14 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

Är inte SuperHero mode typ som WC3 mode?

27 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

funkar inte för mig :angry: kan nån hjälpa mig :(

↗ till inlägget

ok, först laddar ni ner superhero modden från länken under

http://shero.rocks-hideout.com/forums/download.php?id=195

CS/CZ INSTALLATION:

1.unzippa .zip filen som du har laddat ner till C:\program\steam\steamApps\ditt användarnamn\dedicated server\cstrike(lägg den i czero istället för cstrike ifall du vill ha cz superhero)

"det stället där du har deddi och sen i cstrike"

2. Ifall du har din dedicated server uppe när du instalerade stäng ner den och gå in på den igen.

3. gå in på din server och testa ifall det funkar, detta gör du genom att titta på konsolen på din dedicated server (GÅ INTE IN PÅ SERVERN HA BARA DEDICATED SERVER IGÅNG) ifall det står type amx_help så funkar det.

"om inte testa skriv in amx_help! om det inte funkar har ni gjort fel!" 

4. gå in på din server (det kan du göra genom att adda din ip på favorites i steam)

5. gå ut från servern igen och gå till C:program\steam\steamApps\ditt användarnamn\cstrike(czero) där ska nu finnas en fil som heter Superhero (det är en .ini fil) gå in på den.

6.där det står NUMLEVELS 10 kan du ändra hur många levels man ska ha.

7.ifall du ändrar NUMLEVELS till t.ex. 15 så måste du skriva in fler levlar där det står LTXPLEVELS 0 100 200 400 800 osv. efter alla numren(som visar hur mycket xp man ska ha för varje level) skriver du in lika mycket som du har lagt till levlar t.ex 5600 6000 osv. osv.

8. där det står XPGIVEN OCH LTXPGIVEN ändrar du det första numret till hu mycket xp man ska få för varje kill.

LÄGGA TILL NYA HEROES

du kan ladda ner heroes från den här sidan:

http://shero.rocks-hideout.com/index.php?page=superheroes

1.ladda ner din hero och unzippa den vart du vill.

2.lägg sh_superheron.amx exempel sh_neo.amx i C:\program\steam\steamApps\användarnamn\dedicated server\czero(cstrike)\addons\amx\plugins

3. lägg ex sh_neo i C:\program\steam\steamApps\användarnamn\dedicated server\czero(cstrike)\addons\amx\examples

4.öppna plugins.ini i C:\program\steam\steamApps\användarnamn\dedicated server\czero(cstrike)\addons\amx\plugins

och gå längs ner.

5.lägg till en ny rad där du ska skriva det namnet som din hero amx har

sh_neo.amx ; SUPERHERO neo (default)

skriv som det står på dom andra.

.. denna guiden e inte skriven utav mej ..

de funkar ju inte :angry: adda mig på msn ok!! sig hur man gör!! ni som kan!! "[email protected]
4 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag vet vars de finns en guide till SH som funkar men man får ju inte göra reklam  lr vad de är joo sig plzz!!

:D:D:D:D:D

26 Jun 2006
Nivå 2 · Novis

jaa de e de

31 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

Vet nån någon annan guide till att skaffa SH?

6 Apr 2007
Nivå 2 · Novis

as bra guide!!! :cool:

9 Apr 2007

Håller med! Mycket bra välformulerad guide!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in