Hur avslutar man sitt medlemska? :huh:
Hur Avslutar Man Medlemskap?
Du skickar ett PM till admin och ber han ta bort ditt account.
VARNING! Om du gör detta så kommer du inte kunna komma in på sidan något mer. Varför inte bara ha kvar ditt account? Du behöver inte gå in på den.
Jo, jag ville bara veta. Tack :cool:
Ragnar:Ifall man raderar sitt konto,kan man inte besöka sidan längre ,eller vad menade du?
Jo man kan besöka sidan men inte logga in
Om man blir raderad så försvinner vell IP´n från denna sida om jag inte har fel
tvärtom, Dr Cheat ;)
din ip läggs till på en bannlista och du kan inte se sidan mer, inte ens bara kolla runt på forumet.
varför så????
vadå som om jag raderar mitt acc så kan ja alldrig besöka fuska.se
är det du menar nico???
jups. det är till för att man inte ska kunna avsluta en användare när man t.ex. har 4 varningar och sedan regga en ny likadan direkt efter att den tagits bort.
Det vore ju dumt om man kunde göra så. Men om man typ vill ta tillbaka sin gamla användare skulle det väl gå att och återupliva den tycker jag. Men har man tagit bort sin användare får man skylla sig själv.
du är man väl lite knäpp om man tar bort sitt medlemskap
Varför inte bara ha kvar användaren? Jag har inget emot systemet som det är nu. Låt använder stå om du inte vill vara kvar här. Bättre att ha den kvar även fast man inte är inne, än att aldrig kunna komma in igen.
↗ till inläggettvärtom, Dr Cheat ;)
din ip läggs till på en bannlista och du kan inte se sidan mer, inte ens bara kolla runt på forumet.
Om du blir IP-Bannad är det väl bara att spaffa använda en proxy eller liknande?