En man siger altid:
I cant se mereigisland...
Vad menar han egentligen han siger så varie dag!! :(
En man siger altid:
Om nån av dina Pokémons Random nummer matchar ett specielt nummer så kan du åka till Mirage Island. Dina Random nummer ändras när du sätter in nån Pokémon i en box.
TACK TACK TACK!!!!!!!!!! DU ÄR :cool: JAG HAR VILAT ÅCKA DIT NÄR JAG FICK SAPHIR!!!!!!! :) :)
Tack själv!
Men vad är random numer???
Är det inte ID-numret?
Jo,tror det.
det var skojig stavning ^_^
(asså inget dumt menat :) )
Vad kan man göra där?
Man kan möta vilda Wyanuts där och plocka ett jättesällsynt bär, Liechi Berry.
Aså jag fatar inte med id numer hur far man en annan id numer. SVARA SNAPT för jag kan inte venta jag moste gå till ön. :(
Gå in på Pokémonens Summary. Där står ID-numret.
Allas id numer är likadant förutom några jag har bytit med min kompis som jag tror så måste jag bytta med etthundra personer för att mina pokemon ska ha etthundra olicka id numer. :(
Du har ett speciellt nmummer,så det spelar ingen roll vilken Pokémon du fångar,alla har samma ID-nummer.Om du vill ha en Pokémon med annat ID-nummer så måste du byta.
↗ till inläggetHÖRNI!! de där går inte!! de e inte ID ni söker, de e deras random number, 1-256 (typ) e male 256-500nånting e typ hona 0 e en mirage pokemon (en sån ni vill ha) lägg åsså märke till att även genderless pokemons har random numbers som dock inte gör nån skillnad (all denna data är tagen från serebii.net, och den får inte kopieras och användas som ens egen ok?)Gå in på Pokémonens Summary. Där står ID-numret.
Jo,självklart,det är ju sant,men det är bra att lära sig om ID-nummer också. ;)
Ja. I alla fall om man vill få en till Master Ball.
↗ till inläggetEn man siger altid:
tjena
Frågan besvarad.
§1.25
Dels något §1.11.
Tråd låst.