När jag startar min gamecube så står det alltid, "no disc" jag har prövat att rengöra linsen men det går ändå inte.. <_< hjälp mig?
Min Gamecube Är Trasig! Tror Jag...
Kan det vara för att du inte har satt in en skiva? :P aja, men skicka in den på lagning, lr köp en ny; dom e ju så billiga
min kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter ;) ;) ;)
kollat skivan kollat lasern, kollat systemet i helhet kollat hur gamal den är
Har haft min i snart 4 år... Den har åkt i golvet från 1 meter minst 5 gånger... Skivorna är repiga som bara den... Ja, iaf de som är 4 år gamla... Ibland så kommer det upp en röd ruta på tv:n som säger att det är nåt fel... No disc, och den där smörjan... det stod att man skulle kolla i instruktions-boken om nåt skulle vara fel... Det gjorde ju jag för mitt eget bästa ;)... I mitt fall så skulle jag ta någon slags handduk och dra från mitten och utåt på skivan... Shit vilket onödigt inlägg....=P Fick bara lust att skryta lite... Det är ytterst osannolikt att cuben är trasig... I sånna fall har ditt blivit sämre behandlat än mig... Och det tror jag då inte =P
Om den är ny så kan du lämna tillbaka den.
Samma sak för mig.. -.-
↗ till inläggetmin kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter ;) ;) ;)
lol lär dig stava innan du ger dig ut i världen och babblar?
hur gammal kan du va egentligen?
↗ till inläggetJätte billiga.Kan det vara för att du inte har satt in en skiva? :P aja, men skicka in den på lagning, lr köp en ny; dom e ju så billiga
En GC men en kontroll och ett spel för 1000 :D
↗ till inläggetKan det vara för att du inte har satt in en skiva? :P aja, men skicka in den på lagning, lr köp en ny; dom e ju så billiga
Den kostade 800 här där jag bor :blink:
jag e 11 år faktiskt
men WoW du (inte world of worldcraft) jag e oxo 11+
Game cube Kostar 599kr där jag bor
↗ till inläggetdet är skillnad på 11 och 17 så du vetmen WoW du (inte world of worldcraft) jag e oxo 11+
Så har det varit för mig med. Men för mig fungerade det efter ett tag.
min har ramlat skitmånga gånger och en ram av stål ramla på den men den funkar ju perfekt!.... :D
wow är du 11 så stolt du måste vara :o
↗ till inläggetDu är inte perfekt heller. Kolla åldern innan du säger något om någons stavning.min kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter ;) ;) ;)