YO! :D
när jag sprang omkring i S.F och härjade så fick jag syn på en gubbe med en kartong på huvudet, och kartonger på magen där det stod : "god is playing with us"......... :cool:
YO! :D
när jag sprang omkring i S.F och härjade så fick jag syn på en gubbe med en kartong på huvudet, och kartonger på magen där det stod : "god is playing with us"......... :cool:
↗ till inläggetYO! :D
Jaha.
Coooooolt.
↗ till inläggetDet är väl bara en vanlig fotgängare?YO! :D
ja, inte gjorde han mig något ont inte...men bara lite komiskt :cool:
Var i S.F finns han
coolt! han ser ganska "out" ut!
mmm :P
Det står Keep out på kartongen på huvudet också.
Ser ut som en vanlig fyllegubbe som har en skruv lös.
egentligen nod :P , men han sade ju en massa underliga saker oxå.....t.ex..."you better watch your back" eller nå sånt :blink:
↗ till inläggetSer ut som en vanlig fyllegubbe som har en skruv lös.
haha
Sköt du honom, dennis44?
ja....men efter första skottet skrek han bara som en vanlig fotgängare
↗ till inläggethittade bara han gående på stan.... :(
men Här är en bild dessutom :evil:
Coolt i vilken stad såg du han
i San Fiero
En gång så bugad et sig jag ställde mif vid en vägg polisen kunde inte komma dit. Polisen sade sånna grejer som du sade att han skrev. Typ såhär: "I can hande this" "I'm not a cop i'm a police" "Come out we can hande this" typ så hela tiden.
Den där gubben du visade på bilden har jag sett massor med gånger det er bara en fotgängare!!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in