💬
Logga in
Fuska.se

Jackass, Viva La Bam, Dirty Sanchez Och Wildboyz

94 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Ja kollar på Jackass,Viva La Bam å Wildboys

Skrev dem i den ordningen jag tycker e bäst...

Dirty Sanchez d kasst tycker jag...

Viva la Bam e tufft spec när den retar Don Vito å man inte hör va han säger...

Nivå 1 · Novis

Jag tycker alla dess program är GRYMMT sjuka och är bara till för sadister(som gillar att se folk bli ålgade /plåga folk)Ush blä, Från när blev man glad av att se folk göra illa sig eller sabba saker ! ! ! ??

Helt sjuka program ! ! !

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag tycker alla dess program är GRYMMT sjuka och är bara till för sadister(som gillar att se folk bli ålgade /plåga folk)Ush blä, Från när blev man glad av att se folk göra illa sig eller sabba saker ! ! ! ??

Helt sjuka program ! ! !

Du verkar inte se det roliga i dem som alla andra ser.

23 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

Ser på dom, roligt att se folk göra illa sig!

viva la bam är bäst och Dirty Sanchez kommer som stark 2a

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #25

Hade inte Bam och hans gäng retat Don Vito hade Viva La Bam inte varit så kul. Igår rev de ett helt hus som han gömmde sig i bara för att hämnas på honom. =)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det avsnittet är roligt om du menar det när skataren Mike Vallaly är med.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #27

Japp det var det avnittet jag menade. Det var roligt när Vallely och Don Vito besegrade Bam och hans vänner en efter än. Men sen fick de igen... =)

Nivå 11 · Veteranfuskare

En rolig grej var ju när de kom med hans resväska och tömde ut alla hans saker och sedan när de skulle åka iväg så höll han nästan på att ta Raab Himself.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #29

Jo det var faktist ett av de roligaste avsnitten på länge igår. Härligt var det också ner Mike Vallely hög av hela flaket från Novak's bil. Corpsegrinder: Var det inte Ryan Dunn som han var nära på att på tag i?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jo det var faktist ett av de roligaste avsnitten på länge igår. Härligt var det också ner Mike Vallely hög av hela flaket från Novak's bil. Corpsegrinder: Var det inte Ryan Dunn som han var nära på att på tag i?

Det var roligt det där med flaket med det var inte Novak's bil utan det var Tim Glomb's bil. Det var Raab Himself som han var nära på att ta.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #31

Ja just det, har inte sett programmet så mycket så jag har inte lärt mig vem som är vem. Men Bam har coola vänner, avsnittet med Bob Burnquist i Brasilien var hel coolt. =)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har sett alla program an Viva La Bam sen det började.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #33

Då vet du antagligen allt om det. Vem är eran favorit i programmet?

Min är Ryan Dunn. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag gillar Brandon Dicamillo som kallas Dico.

Nivå 7 · Fuskare

Dunn å Dico e mina fovvos

Nivå 11 · Veteranfuskare

Har någon sett Ryan Dunn's egna program på MTV som heter Homewreckers?

24 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

aaaa....

d e as tuff jö

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

aaaa....

d e as tuff jö

Precis. Han har ju gjort riktigt sjuka och roliga saker mot vissa som t.ex. när han la in hönor i ett rum och smetade väggarna och hela golvet med hönsskit och lade in en massa fjädrar i rummet.

Nivå 7 · Fuskare

den e bra men när han tar hår i hela ens rum å stoppar hans favvosaker i gelé

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mellansekvenserna där han visar skämt som man kan göra hemma är roliga ochså för de är ganska kreativa.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in