i dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller!
Mario Kart Double Dash
ja det är drygt.
Det är ju det som är meningen med mirror mode, allt ska vara spegelvänt. Om du inte tycker om mirror mode kan du ju alltid köra på 150 cc.
↗ till inläggetCoolt, det där med baklänges-texten har jag aldrig upptäckt efter alla mina race... :blink: Har aldrig lagt märke till det ens.i dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller!
↗ till inläggetJag har aldrig heller sett det!i dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller!
↗ till inläggetBlind styren :P jag märkte det dirketi dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller!
Det är bättre att koncentrera sej på vägen än på skyltar... :P
↗ till inläggetJa med jag är den som är där bak alltid typ, så jag behöver int ekoll apå vägen :PDet är bättre att koncentrera sej på vägen än på skyltar... :P
↗ till inläggetJag kör ju Time Trial som sjutton... Alltså varje bana 1000 gånger typ... Därför blir det extra svårt på grund av vanan... Fick min första 2:a plats...(i Mushroom City...)Det är bättre att koncentrera sej på vägen än på skyltar... :P
En bra taktik för nybörjare är att köra två st, för då kan den ena stanna kvar å stoppa alla fiender medans den andra satsar på att bli 1:a
hehe bra taktik
↗ till inläggetJo den ägerhehe bra taktik
↗ till inläggethmm... den taktiken fungerar inte i Mario Kart,,, Så vidare du inte använder dig av en Wiggler...En bra taktik för nybörjare är att köra två st, för då kan den ena stanna kvar å stoppa alla fiender medans den andra satsar på att bli 1:a
på vissa smala ställen kan det funka...
Jo den funkar alltså att den andra skickar skal och sånt på dem som kör förbi...
ja men att man står i vägen samtidigt
Men den får stanna på ett ställe alltså
↗ till inläggetJo, det funkar tills man får ett blått skal... :bah: Vilket är ganska lätt att få om man ligger sist...Jo den funkar alltså att den andra skickar skal och sånt på dem som kör förbi...
Men eftersom att man kanske ligger så långt fram så gör det inget eller så struntar den att skicka iväg det eftersom att den ändå har två gubbar, så kan man ju skita å skicka iväg det & byta plats istället
↗ till inläggetJo, fast då får man hoppas på att man inte får ett till blått skal....Annars får man be den som ligger 1:a att stanna.Men eftersom att man kanske ligger så långt fram så gör det inget eller så struntar den att skicka iväg det eftersom att den ändå har två gubbar, så kan man ju skita å skicka iväg det & byta plats istället