Hej!
vet någon nån bra spel dator, nån som klarar Bf2 och HL2 mm.
och vad ska man ha för mus och tangetbord.
Hej!
vet någon nån bra spel dator, nån som klarar Bf2 och HL2 mm.
och vad ska man ha för mus och tangetbord.
Det bästa sättet är att plocka ihop delar och sedan skruva ihop själv sedan. Eller om nån kompis hjälper till.
en razor 2002 mus är härlig till cs men det beror ju också på vad för spel eller mus du letar efter obs det blev årets data mus.
dell har en fin speldata för 10.000 just nu . minns inte vad den heter bara. sen kan du ju köpa ny mus för dellmusarna är inte för sköna :P
köp delarna på komplett och bygg själv, köp en AMD Athlon processor, 1024 mb ram borde du ha till spel, helst mer :P, sen ett 256 mb GDDR3 grafikkort..
du måste han en intel pentium 4 proccesor för att spela BF2 det står på spelet.
kolla på datorbutiken.com, och välj bygg din egen dator, så väljer du all delar du vill ha till din dator... vet däremot inte mkt om priserna mm...
annars finns det ju blocket.se, men de e ju begagnat, men de e inte mkt skillnad mellan en helt ny och en begagnad dator som har skötts väl...
till möss tengentbord mm borde du gå in på www.maxfps.se bästa siten ever för sånt
En trådlös mus är pålitligare än en optisk mus. Och en mus som är både är optisk och trådlös är de mest opålitligaste.
MX518. med tråd så man slipper byta batterier..
en mus med tråd är bättre än en utan...
Jamen, har man en trådlös slipper man sladden som hela tiden är i vägen.
↗ till inläggeten razor 2002 mus är härlig till cs men det beror ju också på vad för spel eller mus du letar efter obs det blev årets data mus.
Håller med den har jag och den äger :bah:
Logitech® MX™1000 Laser
Det är musen du ska ha! jag använder den själv,den kommer med en laddare,så när du är klar på datorn,är det bara att lägga den i laddaren ;)
Och,batteriet håller för mig i 30 timmar. Sen tar det slut på min :)
Lite info om den: http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=9043
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in