392 och det är jag nöjd med ;)
Fick en No-ping hit med honom
392 och det är jag nöjd med ;)
Fick en No-ping hit med honom
Hur gjorde du när du fick så mycket...? Eftersom jag avslutade när sandsäcken stod på backen så kunde jag inte få någon No-ping hit..
Jag gjorde en B-sida (eld-attacken)
Och stog under den och slog med racket samtidigt säcken for neråt då fick jag en No-ping hit.
↗ till inläggetVad gjorde du innan du gjorde en PK fire? Bat Drops...? :rolleyes:Jag gjorde en B-sida (eld-attacken)
Och stog under den och slog med racket samtidigt säcken for neråt då fick jag en No-ping hit.
Nej såhär
PK fire. och när säcken är i elden gör man en spike på den(gör det 2 ggr)
Och sen en till PK fire då slår man en no-ping hit.
vad är en no ping hit?
hehe pichu har jag 300 meter med nu!
No Ping Hit är när du få den på Volley träff och när den tar 8% skada istälet för 20 % skada.
Du gör No Ping Hit med slagträet
Svårt att förklara
Men iaf ett nytt rekord med C.falcon 353 meter :)
åker den längre???
Ja, den åker mycket längre
jaha då har jag gjort en sådan...
Okej, det var så jag fick så långt med Bowser.
Nya rekord. Jag fick 384 meter med Ness och 489,6 meter med Jigglypuff. :)
Okej, hur långt har du med Pikatcu?
Det är min tredje sämsta gubbe i HRC.. Jag har drygt 310 meter med honom. Hur långt har ni kommit?
297 :unsure:
Han har sämst typ, sen är det Young Link på 298.
Längst är Gannondorf på 729 :)
↗ till inläggetGanska bra resultat ändå. Mina 3 sämsta är DK, Kirby pch Pikachu, förmodar jag.297 :unsure:
Han har sämst typ, sen är det Young Link på 298.
Längst är Gannondorf på 729 :)
DK: 210 meter
Kirby: 265 meter
Pikachu: Nånstans mellan 300-310. Finns även en till med någon liknande längd. Hur gör ni med Kirby och DK? :o
Dk vet jag inte, men med Kirby, så tog vi slagträet och kastade det upp i luften vid säcken, sen hoppade vi ett hopp och gjorde så att hammaren snurrade runt i luften och säcken fastande på hammaren. Sen så slog vi iväg den.
när capt falcon gör en special träff med baseball-racket så far den uppi luften det är dåligt
nu har jag minst 180 med alla gubbar.
↗ till inläggetnär capt falcon gör en special träff med baseball-racket så far den uppi luften det är dåligt
nu har jag minst 180 med alla gubbar.
fel han slår inte upp den om du inte håller in slagknappen för "kort" tid då slår du bara säcken och den flycger ingenstans typ men tar 30(eller20)% i skada.
ganska bra sätt att skada säcken på.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in