↗ till inläggetVilken väg tar du när du kör med Link? Först kör jag 2 arealattacker, sedan 2 bumerangkast... Sedan så gör jag en hoppattack som träffar den target som är under plattformen som man står på när man kastar bumerangen. Sedan tar jag den som är lite ovanför åt höger där man början.. Sedan är jag uppe och tar de andra en och en... ´Jag tar alla medans jag faller,,, Och kastar bumerang på den som hamnar nere åt vänster.,,Har lyckas med Link att ta 3 stycken på en Boombernag kast sen så missar jag den sista :(
Dom 3 som är över en när man startar.
Ssbm, Break The Targets!
Vet inte vioken väg jag tar.
Tar alltid olika typ :P
Jo, man ska ju alltid prova nya vägar och nya taktiker ;)
Ja, det kan man ju.
Oftast så hittar man bättre vägar. iaf jag :)
EDIT: äger alla me Luigi :evil:
Jag kan inte förstå hur ni kan ha så bra tider med Luigi och Mr Game & Watch... En hel del tur eller?
↗ till inläggetJa, mycket tur men några targets med Luigi.Jag kan inte förstå hur ni kan ha så bra tider med Luigi och Mr Game & Watch... En hel del tur eller?
Fast jag klarar det kganska ofta under 8 s :)
Med g&w satt jag i timmar och satsade på en tid nära 5 sekunder.
↗ till inläggetDet är med andra ord som att sitta och spela Mario kart och få rekord efter 5 timmar? Aja, det krävs ju en hel del satsning och så... Körde mest med Roy...Med g&w satt jag i timmar och satsade på en tid nära 5 sekunder.
Jobbig blir det ju att sitta och köra hel atiden.
Det är alltid jobbigt att spela ;) Fast det är roligare när man spelar med någon. :) Det är lika bra att vänja sig att det är jobbigt....
Ska ner och spela en del snart... Blir svårt att slå rekord...
Oj när jag kolllar ser jag att jag har 2 banor kvar bla target test jag har bara young link och jigglybuff.
↗ till inläggetYoung Link är väldigt svårt att klara av första gången om man inte vet vad man ska göra. Minns att jag hade stora problem med den inburade targeten...Oj när jag kolllar ser jag att jag har 2 banor kvar bla target test jag har bara young link och jigglybuff.
Young Link var den sista vi klarade med, vi visste inte hur man hoppade upp från början ;)
↗ till inläggetDet var det första jag gjorde, för jag hade upptäckt det där med vägghopp långt innan... :visslar: Det var den sista jag klarade med också.... B)Young Link var den sista vi klarade med, vi visste inte hur man hoppade upp från början ;)
Okej. Young Link är lättast nu typ :P
Eller bland dom lättare.
ok kan jag fråga lite om young link?
↗ till inläggetFörsta gången jag överhuvudtaget klarade Target Test med honom fick jag runt 1.20. Nu har jag 22 sekunder, jag är hur nöjd som helst med den tiden... Men ni har ... 15 sekunder? :blink:Okej. Young Link är lättast nu typ :P
Eller bland dom lättare.
20,82 :P
Han går inte att få bättre med :wacko:
↗ till inläggetGår det att fuska?jag har fått under en sekund...... med fusk :P
↗ till inlägget20,82 :P
Han går inte att få bättre med :wacko:
20:82 tycker jag är en väldigt bra tid men en som har skrivit in sina rekord till club nintendo och fått dom tryckta i tidningen har 5 sek ungefär. fattar inte hur man får det.