↗ till inläggetJag översätter från andra fusk sidor.ja men var f*n tror du .nu får fusk ifrån då?! nog tror ja att dom tar från andra sidor också :P
Gjorde samma sak på reklam :)
Lyckades skicka in 140 fusk :D
↗ till inläggetJag översätter från andra fusk sidor.ja men var f*n tror du .nu får fusk ifrån då?! nog tror ja att dom tar från andra sidor också :P
Gjorde samma sak på reklam :)
Lyckades skicka in 140 fusk :D
asså, vad spelar det för roll. fusken tillhör ju alla!
Ja det går ju inte att man gör sina ''egna fusk''
↗ till inläggetDet finns faktist lagar.Ja det går ju inte att man gör sina ''egna fusk''
Men ni kan ju översätta från andra hemsidor t.ex som:
Fuska.se. Bra nu kan man inte kopiera heller därifrån.
Hur f*n menar ni att de inte ska få göras? Om de bara tex fins 10st koder på ett spel & F U S K A.nu har dom ute före fuska.se ska då ingen få lägga in de fusket?
Vem f*n brysr sig om folk kopierar fusk eller inte? Jag tycker bara att de är bra att sidan har många fusk....
↗ till inläggetHur f*n menar ni att de inte ska få göras? Om de bara tex fins 10st koder på ett spel & F U S K A.nu har dom ute före fuska.se ska då ingen få lägga in de fusket?
Vem f*n brysr sig om folk kopierar fusk eller inte? Jag tycker bara att de är bra att sidan har många fusk....
Alltså skiter du i om jag skulle kopiera 1000 Fusk från en svensk spelsida? Man får inte kopiera fusk från svenska spelsidor det är förbjudet.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in