Gillade grafiken och spelen :)
Hur Började Du Gilla Gc?
Tja, det började med uppföljaren till Super Smash Bros, alltså Super Smash Bros Melee. Men jag gillar mest gamecube på grund av Mario-spelen. Tror inte jag behöver säga så mycket mer. :)
gillar nintendo, genom att dom alltid har bra spelkänsla i sina spel och för mig är det viktigare än grafiken.
har alltid gillat nintendo
Har alltid gilalt Nintendo därför köpte jag GC och det har itne varit nån besvikelse
jag köote det för att de hade bra spel och andra sacker. :)
Jag har alltid gillar Nintendo när jag var liten hade Jag Nes och N64.
Sen vart jag sugen att köpa ännu en ny konsoll.
Har levt med Nitendo hela livet, så varför sluta, när man har så roligt med Nintendo?
Jag tog det för att det hade spel som passade mig plus att jag hade nintendo 64(så jag kunde sälja det)
Grafiken är väl inte direkt någon höjdare på gc om man jämför med de andra konsollerna. Men nintendo har mina favoritspel och det finns inget(?) spel som har bättre känsla än Zelda och Mario.
Du har helt rätt :)
Sony har typ gta
microsoft ingen
nintendo zelda mario Fox mario kart(för sig själv för det är en klassiker)
Microsoft har Halo ;)
Jag tyker exakt som alla andra som har svarat.
↗ till inläggetHalo? Att du ens nämner ett så dåligt spel (min åsikt). Ingen som helst känsla i det när man styr.Microsoft har Halo ;)
Halo är bättre än många sjutspel ;)
jag köpte det för att jag har alltid gillat nintendo spelen m.m och så var det billigast också och roligast!... :D
hmm va väll för jag har alltid gillat nintendo mer än tlx xbox o ps2
↗ till inläggetKanske det, att jag inte gillar det kan bero på att ajg inte gillar skjutspel. Om man inte räknar Zelda när man skjuter med pilbågen ^^.Halo är bättre än många sjutspel ;)
↗ till inläggetSamma här, skjutspel är inte dom roligaste.Halo är bättre än många sjutspel ;)
RPG och äventyr är roligast. Figting är roligt med :)