↗ till inläggetJo, berätta, jag får ju längre om jag gör som du :PFör att få långt? Batdrops...hehe.. Jag har bara runt 360 meter så jag är nog inte till nån stor hjälp.
Synd att inte Luigi har No Ping Hit :(
↗ till inläggetJo, berätta, jag får ju längre om jag gör som du :PFör att få långt? Batdrops...hehe.. Jag har bara runt 360 meter så jag är nog inte till nån stor hjälp.
Synd att inte Luigi har No Ping Hit :(
Jag har 369 meter med Luigi.... bara 382 med Dr Mario när jag kollade...
Men grabbar, bli inte avundsjuka nu... Jag slog just 448,7 meter med Captain Falcon. Jag hade 301 meter innan....Förbättring med......147 meter :P
Fick nytt rekord med Zelda 376,5 m
↗ till inläggetNu är jasg avundsjuk :PJag har 369 meter med Luigi.... bara 382 med Dr Mario när jag kollade...
Men grabbar, bli inte avundsjuka nu... Jag slog just 448,7 meter med Captain Falcon. Jag hade 301 meter innan....Förbättring med......147 meter :P
Ska slå det :)
Fick lite nya rekord igår.
Dr Mario: 412,9 meter
Luigi: 378,4 meter
Bowser: 421,1 meter
DK: 366,5 meter
Falco: 421,4 meter
Fox: 370,7 meter
Kirby: 350,1 meter
Zelda: 385,6 meter
Link: 340,3 meter
Pikachu: 340 meter
Mewtwo: 353,8 meter
Marth: 337,1 meter
Roy: 419,2 meter
Min sammanlagda längd är nu 9943,7 meter.
btw, tack för tipsen grabbar... :P
Hur får du så långt med Fox, Link och Luigi?
↗ till inläggetMed Fox gjorde jag följande:Hur får du så långt med Fox, Link och Luigi?
Först gick jag fram och gjorde A-uppåt(smash-attacken). Sedan gjorde jag 2 batdrops....(på mitt vis...) Sedan sköt jag så mycket jag kunde med B och slog sedan iväg den.
hmm, Luigi blir svårare att förklara. Men okej.
Först gjorde jag 2 Super fire jump. Sedan kastade jag upp slagträet i luften, och när det landade på säcken gör jag ungefär samtidigt hopp + A. och sedan när sandsäcken är i luften gör jag återigen hopp + A. Sedan slår jag iväg sandsäcken bara...
Hur jag gjorde med Link... hmm...
Man börjar på vänstra sidan av säcken. Hoppa över säcken till den högra sidan och kasta samtidigt upp slagträet i luften. Sedan när slagträet landar på säcken så ska den flyga åt höger. Gör då snabbt hopp + a-uppåt så att den flyger lite åt den vänstra sidan. Kasta sedan slagträet upp i luften igen och hoppa över på den vänstra sidan och gör samma sak igen. Sedan när säcken har landat så skjut den med pilbågen så att den får runt 80 %. Skjut inte för hprt dock. Sedan är det bara att slå iväg sandsäcken.
Hur gjorde ni med Mr Game & Watch? Jag har bara 324 meter med honom... Det är mitt sämsta nu... :(
jag har inte så bra med game and watch. Men jag har nog gjort snyggast iaf. jag skallar den (smash A uppåt) utåt i banan jag kom väl till typ 15 innan jag blev tvungen att slå den, men snyggt var det.
↗ till inläggetAha, precis det som jag gjorde. Då är mitt minst lika snyggt. Efter 2 A-uupåt... Försök att träffa med bakhuvudet så att den går åt vänster istället... Du vet, höjden man slår ifrån är väldigt viktig.,,, B)jag har inte så bra med game and watch. Men jag har nog gjort snyggast iaf. jag skallar den (smash A uppåt) utåt i banan jag kom väl till typ 15 innan jag blev tvungen att slå den, men snyggt var det.
↗ till inläggetjag har inte så bra med game and watch. Men jag har nog gjort snyggast iaf. jag skallar den (smash A uppåt) utåt i banan jag kom väl till typ 15 innan jag blev tvungen att slå den, men snyggt var det.
jo men det ser snyggt ut iaf :P
Hur långt har ni med DK?
↗ till inläggetJag har iaf 366,5 meter med DK. Gjorde inget märkvärdigt. Man ska träffa ytterst på slagträet bara. Och skada sandsäcken en del först.Hur långt har ni med DK?
jag har 450 med Roy.... :D
Har nu fått med Peach 320
↗ till inläggetJa jag vet har över 400 meter med honomHur långt har ni med DK?
↗ till inläggetHur gjorde du för att få över 400 meter? :blink:Hur långt har ni med DK?
Donkey är sämst på att slå med slagträet ;)
Fast man msåte få tipper för att få normal långt med han.
↗ till inläggetJo, jag märkte det igår. Jag hade ju strax över 210 meter med Donkey Kong... Sedan skadade jag honom ännu mindre och säcken bara flög iväg över 300 meter... Snacka om att man blev förskräckt. :huh:Donkey är sämst på att slå med slagträet ;)
Fast man msåte få tipper för att få normal långt med han.
Jag fick in en fullträff med Peach en gång 321 m :)
Det är omöjligt att göra Bat Drop med alla förutom, Gannondorf, C. Flacon och Donkey Kong.
Världsrekordet med Gannondorf: http://www.geocities.jp/sinsinsin2324/Ganondorf3458.5.wmv
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in