Jag e den ända i klassen som kan lite 1337 stavningar o förkortnignar o sånt!!
FOlk måste bli lite mindre sociala! FÖR TUSAN!
Jag e den ända i klassen som kan lite 1337 stavningar o förkortnignar o sånt!!
FOlk måste bli lite mindre sociala! FÖR TUSAN!
Min pappa är jättekänd över hela Väst-Europa.
Jag är bäst i löpning,bollsport och vinner Rita Manga tävlingar.
Jag har mest film-intresse (Film-koll) och är bäst på RPG-Spel.
Dessutom är jag bäst i Skateboard, över hela Stockholm. Annars brukar jag inte skryta om det inte fanns några sådana trådar som denna.
Jag är en 15 åring fast i en 18 årings kropp. Så sa Skån till mig. ^_^
De flesta tar mig för att alltid vara 18-19 år gammal. Vet inte om man ska känna smicker eller ej. :rolleyes:
Men annars är jag nog mycket duktig i att skriva. Bäst i klassen att skriva noveller.
Jag är bäst i klassen på Engelska och Svenska. Har fått MVG på alla prov och uppsatser sedan jag började på gymnasiet.
Var jag den smartaste i IQ testet?
Pappa har vart me på TV,känd över världen och är med i ett band som jag inte tänker säga.
Förresten är jag den snabbaste och en av dem smartaste i klassen och jag skriver jättefort på tangent bordet. :)
Japp, du hade mest IQ, 141, tvåa var Walker med 131, och trea jag med 130.
Min pappa är med i Norrlandsoperan, och har varit med på TV och i tidningen ett antal gånger, och varit med och representerat Sverige i slagverks VM eller nåt i den stilen i Seoul (stavning).
Jag kan faktist inte skryta om någonting, men jag ligger säkert bland top 5 av dom bästa counter-strike spelarna här :)?
Att min pappa har sålt en vedklyv till Gunde Svan e ju lite coolt oxå...
↗ till inläggetJag är bäst på tv-spel i min klass.
De är jag med ;)
Jag har också set på fläst filmer i min klass :P
volvotobben: Kolla på TRA-DERA
Själv är man finne och har alla talanger som finnar har ^^. Bastubad och hoppa i snön är ju härligt ^^. Inte många som går i t-shirt som jag på vintrarna.
Min spanska lärare har festat med Mick Jagger ?
Jag kan väll skryta med att jag har över 200 Hockey puckar ;)
Jag har ungefär 200 nyckelringar från över 20 olika länder som jag har samlat på sedan jag var 8 eller 9 år.
Jag har Fuska.se:s längsta snopp.
↗ till inläggetJa tänka sig det var ju precis sånt vi ville höra....Jag har Fuska.se:s längsta snopp.
Var lite seriös ist, tror inte du har mätt storleken med alla tusen medlemmar här.
Bäst på att stava i min klass. ^_^ Nåt annat kommer jag inte på just nu.
Hmm.. Är bland dem bästa i europa i min viktklass i judo. =/
jag är bäst på nintendo ds i min klass kanske i hela skolan vet inte :)
↗ till inläggetJag tror du är bäst på att stava på hela Fuska, du är den enda som kan stava ditt användarnamn :PBäst på att stava i min klass. ^_^ Nåt annat kommer jag inte på just nu.
Förövrigt är jag bäst i min klass på trummor, kanske i hela skolan, det får vi se när det blir öppet hus, då ska vårt band spela upp :D
↗ till inläggetJag har Fuska.se:s längsta snopp.
Upp till bevis, Mujo! Hämta din webcam nu! :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in