💬
Logga in
Fuska.se

Hur Många Tjejer Spelar?

92 svar · startad · 🔒 låst

(Golden Star @ 20/11-2004 10:43:52)
(chickwheels @ 19/11-2004 22:54:53)

jag håller med om att sims är roligt. men spelar ni tjejer san andreas?????

nä.. inte just det.. men gta 3 har jag :) gt3 och silent hill2.. silen hill klarade jag för första gången i går..

dt e ju ingen större skillnad mellan gta 3 o san andreas.. :huh: :blink:

Hahaha du måste skämta, det e ju as stor skillnad på san andreas och GTA 3. Miljoner skillnader! :huh:
11 Mar 2006

Självklart e d många tjejer som spelar, jag e en av dom. Favvo spelet just nu e kingdom harts (I) som jag nyss klara slutbossen på men spelet låste sej så jag e j*vligt förbannad just nu. Annars ligger GTA san andreas och Jak (I,II,III) högt på min lista. kyssar!!

12 Mar 2006

jag är tjej och jag gillar att spela ps2 spelar med eyetoy och the urbz men såelar också spel som jak 3 (det tycker jag är skiit roligt)

Senast ändrad:

Många tjejer spelar i min klass. Många har då en konsoll hemma ;)

tjejer är nog mer inne på msn eller typ lunar

Ja, dom är mer inne på chattsidor och sånt ;)

det beror ju såklart person till person.

↗ till inlägget

hur många tjejer är det som spelar spel?????? skule vara kul att veta mest killar spelar ju eller???

Jag är en tjej liksom! lol :visslar: <_<

//§1.23//Esca~

Senast ändrad:

13 Mar 2006
↗ till inlägget

Jag tycker EyeToy verkar kul...men ja har det inte :(

det suger hård

Tror killarna dominerar spelandet. Vet inte om många tjejer i min klass som spelar.

Det står iaf klart att det är Män..*hmh*.småpojkar som spelar mest

15 Mar 2006

Det är ju klart att killar spelar mest, men tjejer brukar väl mest sitta på nätet.

Fast det finns ju tjejer som spelar också.

↗ till inlägget

tjejer är nog mer inne på msn eller typ lunar

förutfattade meningar.... om du säger något sådant har du inte för bra kontakt med tjejer....

går i spelprogramerings klass med två tjejer... bara i min klass....

Snacka med lite flickor så kanske de berättar mer intressanta grejjer än att de är inne på lunar och msn...

... vem f*n har lunar???? <_<

20 Mar 2006
Moderator Moderator

Jag vet inte en enda tjej som spelar spel (förrutom på fuska). Det är väl mer en kill grej.

21 Mar 2006

Det är nog inte lika många tjejer, eftersom tv- och datorspel alltid klassats som en kill grej. Men jag tror nog att det kommer komma fler tjejer till "Spelens underbara värld :P "

23 Mar 2006
Trådstartare #76

får hoppas att det blir lika många tjejer som spelar spel som killar.

24 Mar 2006

Men det börja komma spel för lite yngre tjejer typ 5+ t.ex Bratz Barbie Hästspel m.m. Det är min syrra det :)

Jag känner en som har en spanska lärare som spelar Cs regel bundet de gjorde det på en läxson en gång. :)

25 Mar 2006

Nja... tjejer brukar väl köra mer som typ the sims 2 och så.

Men killar spelar nog mest skjut och action spel.

Jag älskar att spela :P Men det är nog flest killar som gör det

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.