💬
Logga in
Fuska.se

Åka Fast För Nedladdning

42 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Dom har tagit fast en person i sverige, och antagligen bara för att skrämma upp oss. Dom kommer aldrig kunna stoppa nerladdningen, aldrig!

En!?!?! :huh:

Du va ju två häromkring där ja bor(å de e inte spec stort kan ja säga dejj) som åkte fast...

Nivå 4 · Lärling

Tror inte man kommer fast. Men man laddar inte ner mkt.

ladda ner lagligt då.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Nä de e ju sant. chansen att man skulle bli upptäckt är 1 på 6000000

11 Mar 2006
Nivå 1 · Novis
ne verkligen inte med tanke på att det finns ca 9 miljoner i sverige och minst 1 miljon tankar ner

nja lite mer en 1miljon..... 3 - 7 tror ja nog :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ungefär 1 225 000 aktiva fildelare i Sverige.

Föresten vet man när man ska sluta.

ATP skickar ut en varning när man laddar ner för mycket.

Hände några kompisar som ladda ner ca 2 filmer varje dag, bla.

ATP försöker för tillfället inte stoppa fildelning utan bara minska det eftersom antalet gått upp skit mycket de senaste åren.

Nivå 4 · Lärling

Får man en varning slutar man ju direkt...

( det skulle jag göra iaf.... :D)

Jag tängte på en sak. Min pappa fixade så att vi är uppkoplade via en skola. Vad skulle hända om de försöker spåra ip:n sticker de till skolan då? :)

12 Mar 2006

Wow, kommer dom på det får ni betala skolan och ATP.

Inte så smart.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det skulle inte bli roligt för den skolan om ni ålte fast.

Nivå 4 · Lärling

det finns alltid en risk.Men man kan minska risken genom att inte ta ner något från en och samma person.

§1.3

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Man får ladda ner till nån gång i juli .. man får inte lägga in .. dom tar er inte om ni laddar ner .. bara ni lägger in t.ex filmer ^_^

14 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

Syftet med den laggen är att dom ska komma åt perssoner som känar gråva pengar på att ladda ner och bränna ut. Sen säljer dom filmerna på nätet.

Nivå 2 · Novis

det e ju inte att ladda ner som e olagligt bara att ladda upp det finns vissa program som man inte måste ladda upp

Ända sen det första Januari är det olagligt att både ladda ner och upp.

Men man får större straff om man laddar upp.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag tängte på en sak. Min pappa fixade så att vi är uppkoplade via en skola. Vad skulle hända om de försöker spåra ip:n sticker de till skolan då? :)

nä dom går efter din datas IP så dom hittar dig iaf. annars går dom bara till skolans server och letar upp din data. :cool:
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Ända sen det första Januari är det olagligt att både ladda ner och upp.

Men man får större straff om man laddar upp.

det låter puckat

Nivå 2 · Novis

Vad är inte olaglit att laddaner ??. alla borde börja laddaner saker som inte är olaggliga. eller sega ner pirat byråns internet så hårt att dom inte ens kan komma ut på internet. och sega ner datorerna så att dom inte ens kan spela tetris. :evil: :evil: :evil: :evil:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #40

Touche

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in