va menas med spam??
Någon Mer Som Längtar?
jag längtar skitmycket säkert bästa spelet som nintendo nånsin har gjort!... :D
↗ till inläggetJodu, det blir allt svårt att slå OoT, TWW och ALTTP. Sen har ju nintendo en massa andra bra spel. Men visst kommer det äga sönder totalt.jag längtar skitmycket säkert bästa spelet som nintendo nånsin har gjort!... :D
men sluta tjabbla här!!!(Gör de nån annan stans!!!)
_Kakashi_ is teh normal..
jag dööör om dom skjuter upp relesedatumet igen :meddum:
↗ till inläggetLite har man väl redan dött när de har skjutit upp det 3-4 ggr. Är det fortfarande 1 april?jag dööör om dom skjuter upp relesedatumet igen :meddum:
Nej, jag gillar inte Zelda och jag har ingen gamecube heller...
Jag längtar sviin mycket :wacko:
jag länktar också men på ign.com står det ju release: us fall 2006, ush hämst de kommer typ komma i november iallafall inte april värkar de som, på dom flesta sidor står de ju fall 2006 :(
Jag längtar som det kommer bli så bra jag kan inte vänta!!!
Bäst hittils tycker jag dock är Ocarina of Time.
klart man längtar på Årets bästa spel.
66 dagar till release// källa: www.spelbutiken.se
det kommer inte förrän i höst som sagt, men en GLAD nyhet är att spelet kommer kunna använda sig av revolution-kontrollen. Det avslöjades av miyamoto själv i en intervju med nintendo of europe. (Kommer släppas till GC)
21 MAJ :o det är ju iallafall bättre än att vänta hela sommarn
Jag tycker att dem skulle kunna ha med TLoZ TP i ett paket tillsammans med Revolution när det kommer. För Zelda kommer ut nästan samtidigt när Revolution kommer ut
↗ till inlägget21 maj på spelbutiken.sejag dööör om dom skjuter upp relesedatumet igen :meddum:
↗ till inläggetDet kommer ut tidigast i höst.jag dööör om dom skjuter upp relesedatumet igen :meddum:
Svenska sidor har oftast fel, nintendo.com, Zelda.com zeldauniverse.com ör dom bättre att se på.
Ja me' :(
ett plus med att dom skjuter upp spelet är att man hinner spara ihop pengarna till spelet
ett plus med att dom skjuter upp spelet är att man hinner spara ihop pengarna till spelet
Boka det eller låna pengar av nån då.