Jag är lvl 12 och jag mötte en lvl 7 paladin i duel o han vann nästan asså paladiner är ju för j*vla fuskiga nån som håller med....
Paladin....
Dem är mest fega....utan sina imun spells skulle dem dö hela tiden <_<
ok men dom skadar ju ganska mycket sen tar dom holy light och får fullt liv hur f*n ska en warrior slå en pala då..
whina mer snälla lär dig spela warrior så ska du se....
Warrior äger Paladin. Paladins ska föresten vara den sämst på att ta skada. Men nu e dom ifs inte det för på lvl 60 hittar man så himla bra vapen
Paladin är ju tråkiga att spela med . Dom är ju bra men inte överklassade .
det enda dom gör är att ta liv göra en attack så att man inte kan träffa och göra en förvirrad!!!!!!! :evil: :angry: i hate them
Jag som precis börjat på en paladin : / Men men . Bara roligt om folk blir ägda : )
En fråga: finns det inte redan massor sånna här trådar ?
Ja, jag håller med att dom är hyffsat bra i pvp, men i pve så suger dom riktigt hårt.
på min alt (lvl 9 human warrior) mötte jag en lvl 9 pala jag ägde han fast han healade sig hela tiden och han hade 2-handsvapen och jag hade 1hand+shield
hur en karaktär e i lvl 10, eller i lvl 60 är en j*vla skillnad. om du verkligen ska jämföra 2 olika klasser kan du ju skaffa lite kött på benen va
Jag har en Paladin som är ganska bra för sina låga level. ;)
↗ till inläggetDem är mest fega....utan sina imun spells skulle dem dö hela tiden <_<
Ja, det skulle priest, warlock, mage, druid och shaman också göra :meddum:
bara så du vet så har inte priest, warlock, mage, druid och shaman några immune sköldar. Priest och mage har sköldar men dom absorbar ju bara en viss skada...
Att säga att dom inte får använda sina immune sköldar är som att säga att en Rogue inte får stealtha, att en Hunter inte får använda pet och att en Druid inte får byta form. Helt korkat.
du glömde en priest som inte kan hela :bah:
Paladins är j*vla mesar som bara gör magic shield hela tiden o helar sig. f*n va ja hatar dem.
Bara för att Paladin äger! ;)
Har aldrig haft något problem att ta ner en Paladin som Warlock...
Taktik:
Death Coil
Fear
Alla långsamt-dödande spells man har...
Ett par Shadowbolts
Ny Fear
Shadowbolt
Använd Felhunter för att äta upp "bubblan" Paladinen skapar runt sig
Använd Spell Lock för att avbryta Paladinens Heal
Sen, nästan vad som helst