Jag har j*vligt mycket pengar på dekrim =D för jag fick skit mkt av min kusin :D, men problemet är att jag har lite respekt :(
Hur Bra Är Du På Dekrim?
Jag vill börja spela det men jag behöver ett acc för jag orkar inte göra ett :(
↗ till inläggetJag vill börja spela det men jag behöver ett acc för jag orkar inte göra ett :(
Det tar ju fort att göra ett =)
men orka inte :( det brukar ta lång tid att få aktiverings länken
↗ till inläggetDet är ju enkelt att skaffa mycket pengar.Jag har j*vligt mycket pengar på dekrim =D för jag fick skit mkt av min kusin :D, men problemet är att jag har lite respekt :(
Jag hade dekrim förut, men slutade med det, har glömt mitt användarnamn och lösenord =\
Det gick bra för mig och så, men hade inte helelr så mycket respekt..
jag blev dödad efter en dag i dekrim
hur komer man till dekrim?
Jobbit att förklara det eftersom jag inte jag gillar att förklara så du får fråga nån annan tyvärr -_-
Under den tiden jag spelade hade jag runt 1 000 000 000 000 000 000
Och ca 1000 i respekt.
DeKrim är inte riktigt min smak.
↗ till inläggetwww.dekrim.sehur komer man till dekrim?
Det var kul i kanske en vecka max, men sen fick man så mycket pengar så att man tröttna. Det finns ju inte mycket att göra.
↗ till inläggetDet var kul i kanske en vecka max, men sen fick man så mycket pengar så att man tröttna. Det finns ju inte mycket att göra.
Japp , men det är kul för mig nu jag skaffar ju respekt :D , min kusin har 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 i pengar jag har 1 000 000 000 000 000 00
↗ till inläggetHur får ni så mycket pengar? :huh:Det var kul i kanske en vecka max, men sen fick man så mycket pengar så att man tröttna. Det finns ju inte mycket att göra.
↗ till inläggetDet var kul i kanske en vecka max, men sen fick man så mycket pengar så att man tröttna. Det finns ju inte mycket att göra.
Jag vet inte men min kusin är gangsterboss och har kört länge :P
↗ till inläggetVad heter han? :unsure:Det var kul i kanske en vecka max, men sen fick man så mycket pengar så att man tröttna. Det finns ju inte mycket att göra.
Han heter Splinter, adda han på msn [email protected] o fråga han!!! vilken pub han är på
↗ till inläggetHar inte msn nu för det är något fel på den men jag kanske mailar till hanHan heter Splinter, adda han på msn [email protected] o fråga han!!! vilken pub han är på
gumonk=död
en i styrka och i tolerans, ca:140000kr
jag dog...:D