💬
Logga in
Fuska.se

Popularitet?

134 svar · startad

Detta var svårt,jag är populär bland mina serier,men annars ska alla bara säga att Fredrik är bäst,o,du är vår gud bara för att han är en fjantig jävel.Eftersom han tycker jag är störig,så ska alla vara emot mig,därimot har jag ca 3 kompisar av 19.Resten är de som är emot mig.16 alltså.2:a för mig.

9/10

Är i det populära gänget i skolan om man säger så. Många tjejer som är efter en m.m.. Men jag är normal jag med

Senast ändrad:

7 Mar 2006

Mellan 5-6 tror dt är. ;)

Kan inte sätta en poäng på mig själv. Populär? Ja var vill jag vara populär? Självklart bland tjejerna och mina vänner.. Vad resten tycker bryr jag mig inte om.

Men tror att folk gillar att hänga runt mig. Vart jag än går kommer folk dit för o få sig ett skratt.

jag tog 10 för alla i min klass hänger efter mig till och med vissa tjejer (du skulle bara våga citera mig)

10 Mar 2006

10. Pga att jag är snäll mot folk och mogen.

↗ till inlägget

jag tog 10 för alla i min klass hänger efter mig till och med vissa tjejer (du skulle bara våga citera mig)

Det måste bli ganska jobbigt efter ett tag.

13 Mar 2006
Moderator Moderator

Ungefär 7, skulle jag tro.

15 Mar 2006

ligger nog på en trea...Näst lägst i klassen >=(

16 Mar 2006

Jag ligger på runt en 8!

En klar 4a. Jag ids inte hålla på som alla andra det är så jobbigt.

Klar 9:a eftersom alla tjejer vill ha mig ^_^ :P

17 Mar 2006

7-8

en klar 2a för mig

18 Mar 2006

en nia, för jag kan aldrig hålla käften, kvittar om det är när rektorn pratar på skolavslutningen eller på ett nationellt prov. ^^

20 Mar 2006

Njaeh.. Andra accepterar mig, även om jag är ful ;) Heh, jag är inte mobbad, men jag är inte heller på topp. Jag får krama de flesta tjejerna utan att få en flata i facet. Men ingen "Puss" ;);) Hehe. Ajja...

21 Mar 2006
↗ till inlägget

8. Nästan på en 9a. Har många vänner och har många efterhängsamma tjejer. Fast ibland kan jag vara lika tråkig som alla andra.

Fega inte.

Du tar en solklar 10a.

22 Mar 2006

kanske en 4:a... är bara en ''vanlig'' elev

27 Mar 2006

Jag tog 4.

4 Apr 2006

jag har nog ändrat mig det blir nog en 3a för många vet vem jag är fast jag är inte så populär hos tjejerna kan ha att göra med att jag brukar driva en del med dom :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in