Jag ska skaffa ett Anti-Virus skydd och jag undrar vilket Anti-Virus skydd som är bäst. Min kusin säger att han fick virus fast än han hade F-Secure. Och vissa säger att Norton Anti-Virus är det bästa. PS svara så fort som möjligt, pallar inte vänta länge.
Anti-virus Skydd
Jag är en av dom som skulle säga att Norton Anti-Virus absolut inte är det bästa... :D
Jag tycker att du ska köpa Norton eftersom jag själv har det ,funkar hur bra som helst.
EDIT:Det tar bort trojaner med en gång ;)
Köp absolut inte Norton, tar för mycket system kraft och funkar inge vidare. Skaffa Nod32, ett av de bästa antivirusprogramen du kan hitta.
Köp norton med brandvägg! det är det bästa valet.
Nod32 om du ska betala, Avast om du ska ha det gratis.
Norton är det absolut sämsta valet!
säger som dom andra NOD32
NOD32 är bäst! :lol:
n00b data :P
norton anti=inte ett enda virus!
Absolut inte inte norton.
Har läste flera undersökningar för ett tag sedan där det gick riktigt dåligt för Norton. Kan tyvärr inte länka.
"Min kusin säger att han fick virus fast än han hade F-Secure"
Ett antivirus program hindrar dig inte från att få virus, det tar bort virus.
Skaffa F-Secure. Använder det själv och de funkar mycket bra. :)
Norton-Antivirus är det bästa virusprogramet, satsa på det.
↗ till inläggetNorton-Antivirus är det bästa virusprogramet, satsa på det.
men snälla lyssna det är ett av dom sämsta
↗ till inläggetom du ska skydda dig från virus använd norton internet security, norton=inte ett enda virusAbsolut inte inte norton.
Har läste flera undersökningar för ett tag sedan där det gick riktigt dåligt för Norton. Kan tyvärr inte länka.
"Min kusin säger att han fick virus fast än han hade F-Secure"
Ett antivirus program hindrar dig inte från att få virus, det tar bort virus.
Skaffa F-Secure. Använder det själv och de funkar mycket bra. :)
förresten, låter det som reklam?
AVG, ett mycket bra programm.
När jag sökte men norton (hitta ej något) 1 minut senare sökte jag med AVG (hitta 53 skadliga saker)