💬
Logga in
Fuska.se

Projekt X

199 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Nu börjar det nästan bli spännande. Kommer det bli offentligt senare?

Nivå 9 · Veteranfuskare

nu ska vi se här... hehe...

nu ska jag inte säga för mycket här men om man skulle spåra x.fuska.se skulle man se att den låg på en server, samma server som fuska men under ett annat domännamn. det domännamnet ägs av vår käre vän admin. huvudsidan på den domänen ligger nere för tillfället men ska enligt google vara ett sorts spel, inte not pron dock...en googlesökning visar att namnet dyker upp på diverse olika sidor...

sedan så kan man leta sig fram till lite pokerprojekt och annat men tror knapopast att det har med X att göra.

vad projekt X är vet jag inte men jag har iaf letat upp 5 andra sidor admin driver...

Senast ändrad:

21 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jaha, då vet vi vart våra surt förvärvade pengar som vi köpt FuskaVIP för att stödja sidan går åt till. ;P

Boffaroffe och OOIE snacka om Projekt X i chatten, och jag fattade det för att de behövde FM till det :S

Kan hända att jag missuppfattade allt igen, som vanligt... xD

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Något skämt är det inte iaf för Mr. Fuska har svamlat om det här projektet konstant ett längre tag. Men han vägrar säga vad det är till mig. Jag hår fått en ledtråd om att det är något som bara drabbar vissa utvalda.

Nu blev det ännu läskigare :(
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det kommer säkert att vara något för de aktivaste medlemmarna eller några som han bara väljer ut själv.

Nu håller jag på att dö utav nyfikenhet! :(

Nivå 8 · Veteranfuskare

Projekt X? Det har jag inte hört talas om.

Nivå 7 · Fuskare

vadå projekt x?

fattar ingenting :huh:

Nivå 6 · Fuskare

aoww admin har mutat "adam" inge mer bara :)

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Om så, mutat med vad och för vad?

Är det ingen som ens vet vad det handlar om?

Nivå 6 · Fuskare

lol jag skoja ;)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #32

Han har inte mutat mig. Har inte fått ett skit, inte ens gratis FuskaVIP. :angry:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Oj herrejösses. Evakuera.

Eftersom Projekt X, eller på internationellt sett Project X, är ett ganska samlande namn går det inte att göra direkt researches. Det är inte känt officiellt iallafall, och det luktas inget Projekt X mer än http://x.fuska.se i Fuska.se-kretsar.

Jag hoppas på ett PokerGame, eller så är det kanske ett sammarbete med andra sidor.

Michael Cronas första egna version utav Quake 2? :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

~rensat~ håll er till ämnet och undvik onödiga inlägg så blir alla nöjda och glada :)

hoppas det inte är domedagen som väntar....

den som vill veta mer om vad jag kom fram till i researchen kan pm:a... vill inte posta det här, admin kanske inte vill det...

#21: du behöver inte säga vad det är men kan du säga hur eller varför du vet det?

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

En Adde borde inte vara så hemlighetsfull, gå istället till ditt folk (tjänare) och tala ut ! :)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

~rensat~ håll er till ämnet och undvik onödiga inlägg så blir alla nöjda och glada :)

hoppas det inte är domedagen som väntar....

den som vill veta mer om vad jag kom fram till i researchen kan pm:a... vill inte posta det här, admin kanske inte vill det...

#21: du behöver inte säga vad det är men kan du säga hur eller varför du vet det?

Jag har säkra källor.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Inget direkt svar...

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Oj herrejösses. Evakuera.

Eftersom Projekt X, eller på internationellt sett Project X, är ett ganska samlande namn går det inte att göra direkt researches. Det är inte känt officiellt iallafall, och det luktas inget Projekt X mer än http://x.fuska.se i Fuska.se-kretsar.

Jag hoppas på ett PokerGame, eller så är det kanske ett sammarbete med andra sidor.

Michael Cronas första egna version utav Quake 2? :D

Fuska.se manager! Led NesseN till det perfekta inlägget och låt MeM skriva de skojigaste kommentarerna! Tävla med andra över hela landet!
Nivå 10 · Veteranfuskare

Läste lite igenom tråden, och såg att någon skrev att detta så kallade Projekt X bara komemr att vara till några " utvalda " .....

Kommer väl säkert bara drabba dem som är med i Fuska's utvecklings gruup eller modderatorerna och deras förbaskade förmånder !

Nivå 8 · Veteranfuskare

Alla 14 år och uppåt :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in