Hoppa till innehåll

Projekt X


Adam
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 199
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Hmm...Mystiskt.... <_< *misstänksam*

Detta måste jag undersöka!Hmm...X:et ser misstänkt ut.....Men J:et ser också lite mystiskt ut.Det kan ju inte vara porr,för då skulle det heta Projekt XXX.Projekt X......PROJEKT KEX!NU VET JAG!Admin håller på och samlar in pengar så att alla på fuska.se kan åka till Göteborg och gå på en kexfabrik! :)

 

 

[edit av ragnarök eftersom han är för lat för att göra en nytt inlägg] Göteborgskex xD

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va, projekt X? Inte för att jag vet vad det är men om han samlar in pengar till något är det för att få köpa en vanilla coke fabrik :). Vart har ni hört om detta?

 

Ehum... http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/ehum.gif

 

Jag vet vad Projekt X är. =)

Top Secret though. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något skämt är det inte iaf för Mr. Fuska har svamlat om det här projektet konstant ett längre tag. Men han vägrar säga vad det är till mig. Jag hår fått en ledtråd om att det är något som bara drabbar vissa utvalda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu ska vi se här... hehe...

nu ska jag inte säga för mycket här men om man skulle spåra x.fuska.se skulle man se att den låg på en server, samma server som fuska men under ett annat domännamn. det domännamnet ägs av vår käre vän admin. huvudsidan på den domänen ligger nere för tillfället men ska enligt google vara ett sorts spel, inte not pron dock...en googlesökning visar att namnet dyker upp på diverse olika sidor...

 

sedan så kan man leta sig fram till lite pokerprojekt och annat men tror knapopast att det har med X att göra.

 

vad projekt X är vet jag inte men jag har iaf letat upp 5 andra sidor admin driver...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, då vet vi vart våra surt förvärvade pengar som vi köpt FuskaVIP för att stödja sidan går åt till. ;P

Boffaroffe och OOIE snacka om Projekt X i chatten, och jag fattade det för att de behövde FM till det :S

Kan hända att jag missuppfattade allt igen, som vanligt... xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...