↗ till inläggetwow eller wow3?
Ursäkta mig, vad snackar du om? WoW3 om det ändå existerade, antar att du menar Warcraft 3. Gnomer fanns inte med i WC3 så det måste alltså vara WoW. (Om jag inte tar fel) Och om det var WC3 borde Pandaren finnas med.
↗ till inläggetwow eller wow3?
Ursäkta mig, vad snackar du om? WoW3 om det ändå existerade, antar att du menar Warcraft 3. Gnomer fanns inte med i WC3 så det måste alltså vara WoW. (Om jag inte tar fel) Och om det var WC3 borde Pandaren finnas med.
Gnomer finns visst med i Warcraft 3, men det finns bara en unit. Gyrocopter, där är det en Gnome som är pilot.
Jag spelar inte WoW men min favorit är Tauren.
Orcerna.. Gillar bäst hunter .. har en lvl 32.! :cool:
gillar troll
Själv röstar jag på Night Elf, för de är kul att kuta om kring och slakta med, jag har en lvl 16 night elf - Slaktar skiten på warsong =D'
(PS: de som har röstat på Annan ras måste ha röstat på Dranei, USCH, de ser ut som nånting snuskigt skit!! - PS: gå in på Google.se och sök på Dranei - då får ni se hur de skunkarna ser ut!! )
↗ till inläggetSjälv röstar jag på Night Elf, för de är kul att kuta om kring och slakta med, jag har en lvl 16 night elf - Slaktar skiten på warsong =D'
(PS: de som har röstat på Annan ras måste ha röstat på Dranei, USCH, de ser ut som nånting snuskigt skit!! - PS: gå in på Google.se och sök på Dranei - då får ni se hur de skunkarna ser ut!! )
behöver väl inte vara dranei eller? för blizzard har väl inte sagt vilken ras det ska vara än? eller har dom, har inte kollat på länge.
tauren...visst kan dom va lite klumpiga men dom är klart snyggast i hela spelet
Human warrior ser lodiga så dom la jag rösten på! _LOL_!! <_<
Night elf ^^ Heta ju.
↗ till inläggetNight elf ^^ Heta ju.
GIllar troll, har en hunter i lvl 47 men jag gillar också Undead
haha svars alternativen är alla raser som finns så vilken ras är annan?:P:D
Mulocs kanske lol?
: :lol:
ok..:P
Förr så gillade jag Night Elf men jag har ändrat mig. Dwarf ska det vara.
For Khaz Modan!!
Dwarfy dwarf!
Tauren äger. Dem äger ju på att dansa. Dem ser ondare ut också och skrämmer livet ur Gnomes.
FOR THE HORDE!
tog Gnomes dem är as sköna :)
↗ till inläggethaha svars alternativen är alla raser som finns så vilken ras är annan?:P:D
förmodligen den nya alliance rasen som kommer med crusade.
night elf, lätt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in