💬
Logga in
Fuska.se

Vad Skulle Du Göra Om Du Var Odödlig I 24 H.

74 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Lekt gta san andreas.

^_^

Nivå 0 · Nykomling

ett tydligt exempel på att dangens ungdomar spelar för mycket dator/tvspel

Nivå 0 · Nykomling

Hoppat ner för ett stup, drunknat, orsakat svåra skador på dom jag hatar m.m. :)

24 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle ta och tjäna lite pengar. Jag skulle jag slå vad om saker t ex att man får tusen kr om man hoppar nedför ett stup.

Men hur vet man att man ÄR odödlig? Och tänker man typ så här: Wow! Jag är odödlig! Det måste jag testa...

Nivå 0 · Nykomling

Hehe kul fråga.

Hoppat ner från Tv Tornet i Chicago m.m

Nivå 0 · Nykomling

Åka till Area 51 såklart och ta reda på "hemligheten"

Nivå 0 · Nykomling

Vadå för hemlighet?

Nivå 0 · Nykomling

Area 51 var nåt ställe man tror/trodde det finns/fanns aliens.

Senast ändrad:

om jag skulle va odödlig i 24 timmar skulle jag....inte dö..

25 Mar 2006

Muhaha,jag skulle slå ner alla jäklar som kastade sten på våran klass igår,dem jäklarna ska få.....Kicka dem mellan benen,låta dem hoppa på mig och försöka skada mig när jag ligger där och sjunger Bohemian Rhapsody.....

Sen kan man ju alltid springa och göra le Parkour (Mellanmjölk: Du som säger att det bara är ett sätt att skada sig på. :))

26 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

Hoppa ner för ett stup. Försökt dränka mig i coca cola :cool:

30 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

skulle slått ner den störigate killen i min klass.

31 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag skulle nog slå vad med människor med att säga:

- Jag slår vad om tusen spänn att jag kan hoppa från den där skyskrapan utan att dö.

Eller varför inte skjuta sig i huvudet ? :)

Tänkte också säga det ;)

Peter hoppar ju från en hög hög hus utan att dö ;S. Dom slår vad om 100 eller så va det 1000 pengar ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag skulle nog slå vad med människor med att säga:

- Jag slår vad om tusen spänn att jag kan hoppa från den där skyskrapan utan att dö.

Eller varför inte skjuta sig i huvudet ? :)

Vem sa att smärtan va borta ? Du kommer ändå känna fallet men du kommer bara inte dö O_O

jag skulle göra så mycket så jag inte ens kan ränka upp allt..men det trevligaste skulle väl vara att typ hoppa från eiffel tornet och kolla om dpm där nere blev förvånade när jag bara klev up och ick min väg..självlöart skulle jag filma hoppet. :D men å andra sidan om man könde smärta så skulle det göra så in i h**vetes ont..ajj...:S kan inte sluta tänka på det..aj!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in