Vad Skulle Du Göra Om Du Var Odödlig I 24 H.
Jag skulle nog inte göra någonting :bah:
↗ till inläggetMEN LOL!!!! hur tänker du egentligen... man kan inte bli odödlig... så onödig tråd...
Xade lever efter principen, Jag är störst bäst och vackrast. Jag har rätt alla andra har fel fel fel. Och därför är jag bättre än er.
Med andra ord, så dör han hällre än erkänner sig besegrad.
skulle slå vad mycke
och sno massa saker och göra olagliga saker :rolleyes:
Och vad hender när de 24h är slut ? Då kommer farbror polisen och knackar på.
Eftersom man bara är odödlig i 24 timmar får man ju inte göra alltför dumma saker eftersom man får ta konskvenserna nästa dag. :)
Jo jag vet inte riktigt , men jag skulle nog göra lite bus xD >:)
jag skulle hoppa 5 kilometer från luften och slå ner i marken i 300 km.
då skulle jag ha slagit vad om 500 miljarder av svergies kung att jag kunde hoppa från ett flygplan 5 kilometer upp i luften utan fallskärm och överleva.
Jag tror inte ens man kan falla i 300km/h...
Men jag hade bara begått massa brott, ingen kan ju stoppa en.
Jo, men nästa dag, då du inte är odödlig längre, då får du problem. men jag skulle typ agera superhjälte eller nåt :P Eller hoppa från ashöga höjder eller annat som man annars dör av.
Jag skulle nog bara hatt det som en vanlig dag :huh: Eller jo snott lite godis :cool:
↗ till inläggetJag skulle göra mkt omogna saker ;)
Skulle gå & vara uppkäftig mot folk! Supa skallen av mig! gå & hoppa från ber!
Jag skulle käna pengar på att blåsa folk som tex: att slå vad om 1000:- att jag vågar hoppa ner från en håg gran eller skjuta mig sj i skallen!!
Jag skulle aldrig skjuta mig i skallen. Visst, Du känner ingenting och dör inte. Men om ca 24 timmar. Så skulle du ha ganska ont med ett hål genom huvudet.
↗ till inläggetJag tror inte ens man kan falla i 300km/h...
Men jag hade bara begått massa brott, ingen kan ju stoppa en.
Men nästa dag får du ta konsekvenserna.
↗ till inläggetJag skulle nog bara hatt det som en vanlig dag :huh: Eller jo snott lite godis :cool:
Asså...
Om man är odödlig, betyder väll inte det att man inte kan bli straffad? ;)
Jag skulle hoppa från ett hotel som var 500 meter upp. :)
det finns inga hotell som är så höga, och vill du ha ett hus som är så högt får du snällt Chicago eller Taipei. Det hinner du inte på 24h.
Om man nu tänker att man är okrossbar, alltså kroppen skadas inte av några fysiska skador, så om man typ skjuter sig i skallen så studsar den bort. Men jag skulle typ dyka ner till botten i en femmeters bassäng och bara ligga där. Det skulle vara härligt, helt tyst och så.
Man blir osårbar, asså man kan inte ta fysiska skador.
Jag tar och flyttar ämnet till allmänt istället.