💬
Logga in
Fuska.se

Enhjuling

17 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Cyklar nån enhjuling? I såfall hur långt kan ni cykla? Kan ni några trick? Själv kan jag cykla ca 300 m och hoppa med enhjulingen 50 gånger utan uppehåll.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har testat när jag var mindre när jag var mindre men det gick dock inte så bra....

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Inte direkt något intresse att bara åka runt på ett hjul, men jag kan åka.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Nej jag har aldrig cyklat på en sådan någon gång under hela mitt liv. Men det ser ju underhållande ut men jag nöjer mig med cyklar med två hjul.

18 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

med ett hjul???!

lol det är bara töntar som gör sånt från stenåldern

Eh? Vad är stenålders med det? Och vad är töntigt?

19 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

Undrar jag med.

Hm.. Gick på cirkus förut. Jonglerade en massa och prövade väl enhjuling då och då... gick visserligen inte så bra :P Kom kanske 3-6 meter och ramlade.

20 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har provat att sitta på en, men aldrig att åka. Är lite rädd för smärta... xD

22 Mar 2006

Det gör inte ont att ramla. Det är kul när man väl klarar att åka långe sträckor.

24 Mar 2006

Har aldrig suttit på en enhjuling skulle jag tro.

Nivå 4 · Lärling

Kan cykla hur långt jag vill

kan hoppa upp för 2 lastpallar och droppa ner för 6

↗ till inlägget

med ett hjul???!

lol det är bara töntar som gör sånt från stenåldern

j*vlar va tuff du var där

det är ju inte alls nördigt att kör Cs då ? (sarkasm)

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Har testat några gånger hos en kompis men istället för framgång så blev det bakgång. LOL

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har testat det någon gång och det var ganska svårt och inte så värst roligt.

25 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

Jag har också testat en gång jag ramlade direkt!

3 Apr 2006

Jag har aldrig brovat att cykla på enhjuling. Är det roligt

11 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag har nyss börjat, och håller på att lära mig. Jag är inte så bra ännu, men det kommer nog snart. Jag kan cykla cirka 5 m bara. Hoppa kan jag inte ännu, men till er som vill börja med detta så tycker jag att ni ska göra det genast. Enhjulingar är i och för sig ganska dyra, men jag lovar att man aldrig kommer att tröttna på det, och man får väldigt mycket uppmärksamhet av alla människor som går förbi en, tro mig! En riktig upplevelse, så till alla där hemma: Börja cykla enhjuling! Det var allt för mig.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har inte testat och ska nog inte göra det... Risk att jag aldrig kan logga in här mer då...

24 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling

Jag cyklar enhjuling. Det är kul. Jag har lyckats lära mig på 3 dagar. Men med blåmärken av att jag har suttit på enhjulingen (jag har inte direkt någon skön sadel) och i knävecket av när jag svänger tror jag. men ska vila någon dag nu.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in