Är det någon här på fuska som tänker köpa Animal Crossing: Wild World?
Det går att köra via WFI connection med sina vänner. Jag tänker köpa det iallafall :D
Är det någon här på fuska som tänker köpa Animal Crossing: Wild World?
Det går att köra via WFI connection med sina vänner. Jag tänker köpa det iallafall :D
Jag har funderat på att köpa det. Jag vet fortfarande inte, mitt Wi-Fi funkar inte &
spelet verkar roligast med Wi-Fi. + Det är en del andra saker jag vill ha så jag vet faktiskt inte ;)
Jag har det redan :D har haft det sen i december ^^ :D
Tror jag ska köpa det
Jag har det redan :) Jättekul :)
Vad går det ut på ?
↗ till inläggetBerätta lite om det snälla! kommer ut 31 Mars i Sverige, då ska jag köpa detJag har det redan :D har haft det sen i december ^^ :D
Ska köpa det!
Jag har förhandsbokat det, så ja jag kommer köpa det.
↗ till inläggetSamma här!Jag har förhandsbokat det, så ja jag kommer köpa det.
Längtar så mycket att jag skulle göra vad so helst för att få det nu!
Jag ska köpa det när det kommer ut, jag är för lat för att förhansboka.
Men.. Vad går det ut på ?
↗ till inläggetDet får du själv bestämma.Men.. Vad går det ut på ?
Men! Jag har en undrand kring spelet.
Är spelet roligare utan Wi-Fi? Är det roligare med Wi-Fi?
Jag vet ej vad det går ut på för jag har bokat spelet ska få det när det kommer ut . =)
ska köpa det när det kommer ut (längtar as mkt efter det)
Jag bokade det idag :P Så jag ska åka in i stan och köpa det imorgon. ._. Harpig, jag får din Friend Code, du kan nog gissa vem jag är. ._.'
↗ till inläggetÖhh...Eve?Jag bokade det idag :P Så jag ska åka in i stan och köpa det imorgon. ._. Harpig, jag får din Friend Code, du kan nog gissa vem jag är. ._.'
Nä omöjligt...
Du kallade mig Harpig! :kung:
Hur gör man för att köra med andra?
Hur kommer man till andra städer?
↗ till inläggetJag bokade det idag :P Så jag ska åka in i stan och köpa det imorgon. ._. Harpig, jag får din Friend Code, du kan nog gissa vem jag är. ._.'
Jag är Eve. I alla fall, har betalat första huset nu. Jag ska starta en fruktodling! Tror jag. Jag är pank -_-
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in