Jag skulle dra till Hawaii & inte försöka spela nån hjälte i kriget.
Kriget Är Här!
Jag skulle börja gråta. antagligen slänga mig i första bästa skyddsrum. Jag hrar verkligen ingen lust att vara med i kriget.
Förresten så tror jag nog inte så många har råd att åka utomlands bara sådär.
Antingen har jag två alternativ. Om det var sverige som startat ett krig så skulle jag snabbt som f*n flytta upp till Norrland och bosätta mig där. Eller gränsen till Finland eller Norge. Där någonstans. :)
Annars skulle jag kämpa om vi blev invaderade. Inte för detta j*vla land. För min familj, vänner och speciellt min flickvän. Trots att hon inte vill att jag ska gå Lumpen.
Om jag hade gjort lumpen skulle jag naturligtvis också kämpa. Annars hade jag köpt vapen, och låst in mig i ett skyddsrum
Givetvis ska man gå lumpen, det är ju mandomstest nr. 2 ;)
↗ till inläggetNej, jag menade inte bara "sådär", kan dock avslöja att jag skämtade. =/Jag skulle börja gråta. antagligen slänga mig i första bästa skyddsrum. Jag hrar verkligen ingen lust att vara med i kriget.
Förresten så tror jag nog inte så många har råd att åka utomlands bara sådär.
Men ja, skulle nog ta ett glas oboy & kolla på TV, finns inte så mycket mer att göra ifall man är 12 år.
har du aldrig hörtalas om barnsoldater ?
Ja, det har jag.
Skulle knappast vilja bli en heller.
Jag skulle kämpat som. Greppat tag i en Sniper lägga mej på taket och vänta på att nån kommer.
Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället.
↗ till inläggetVar inte så säker på det..!!!Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället.
Okej erkänner tar C4:an istället.
[EDIT] Data lagg.
Omg ! ett till bevis på att ungdommar spelar för mycket nu förtiden. jag skulle sätta mitt liv på att du verken kan använda en sniper eller C4.
↗ till inläggetLäs detta som jag citerade, unge man, läs !Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället.
Du säger så där för att du inte vet hur det är att vara inblandad i ett krig.
Du tror säkert att det är som Counter Strike, och att man skriker " Fire In The Hole " och sånt.
Men tro mig, det är inte så enkelt, det finns faktiskt dokumänterer som handlar om bl.a barnsoldater titta lite på sånt, då får du åtminstone få lite fakta om hur det är.
Sen har inte vissa filmer\dokumänterer visat döda människor på gatan och att man mass avrättar folk, sen lämnar kroppen på gatan tills dem ruttnar.
Bara du känner stanken av de döda kropparna, så kommer du vilja gå hem till din säng, under täcket och dröma hur bra vi har det här i Sverige.
Eller när ni blir utsatta för en gas attack, så era lungor fylls med vatten och ni långsamt drunknar.
Alltså!? Jag tror det flästa unga spelar för mycket Counter-Strike och action-spel och tror att det är så lätt på riktigt!
Jag säger inte att jag tror det.
Om det skulle vara så lätt att ta ett vapen och sjuta varför ska man bli utbildad till soldat?
Om det skulle vara så lätt att döda en människa så skulle väl det hända mer mord.
Om det skulle vara så lätt att inte få panik och andrenalin kickar så skulle väl krigen vara väldigt mycket hämskare!
Om jag hade hittat en skyttegrav eller ett härligt sniperläge så hade jag lagt mig där.
Om du inte är utbildad soldat, kommer du dö. Fort.
↗ till inläggetOm du inte är utbildad soldat, kommer du dö. Fort.
Det tror jag ochså att jag skulle göra men jag skulle iallafall testa.
Visst skulle jag ut och kriga om jag vågade och va myndig. men inte för detta land. utan för min familj, alla mina vänner och dom jag älskar osv.
enligt mig själv så är detta ett sk*t land. hatar det verkligen. vill flytta här ifrån så fort jag är myndig..
↗ till inläggetOm du inte är utbildad soldat, kommer du dö. Fort.
testa att dö ? Bara på skoj liksom ?