💬
Logga in
Fuska.se

Två Virusskydd

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Kan man har det?alltså kan man har två virusskydd

eftersom min norton intenet secure är lite konstig när jag spela online spel.

om det går bli det något krångel när jag har två stycken alltså den ena blockera den andra.

:(

Nivå 0 · Nykomling

Asså jag fatta inte riktigt men frågade du om det inte är bra att ha på två virusskydd samtidigt? För det är inte bra.

Nivå 0 · Nykomling Bambi

Ta bort Norton och installera något vettigt som Nod32, Kaspersky eller Avast..

Norton=skräp

Nivå 0 · Nykomling

det isstaget gjorde jag , o hade två virus program samtidigt som tog ut varandra o krascha windows...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

så det går inte?

bli det bara stul?

Nivå 0 · Nykomling Bambi
↗ till inlägget

så det går inte?

bli det bara stul?

Förmodligen, ja eftersom Norton är paranoit.. Varför ens ha två antivirus? Det räcker med ett, skrota norton och fixa ett annat bättre helt enkelt.

Problemen kommer inte försvinna för att fixar två st antivirus, det är norton som är problemet. Spelet du försöker spela är förmodligen blockat i Nortons icke tillåtna lista i den inbyggda brandväggen norton har.. Avinstallera norton, skaffa Avast. Saken är biff.

eller så tar du och tillåter onlinespelet i nortons brandvägg och så slipper du köpa ett nytt virus skydd

31 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

ta bort norton det är skräp och skaffa avg eller nor 32 dom är gratis och gör vad dom ska och bara hämtar upgraderingar när dom behöver. jag använder avg själv och det är great helt enkelt. jag använde norman förut och det blocka allt med så, fick jag info om avg av en kompis och jag installera det och sen dess har jag inte haft problem med det. här kommer en länk som du kan hämta programet: http://www.download.com/AVG-Anti-Virus-Fre...4-10503939.html

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

eller så tar du och tillåter onlinespelet i nortons brandvägg och så slipper du köpa ett nytt virus skydd

Det kan man väl inte ändra på Notons brandvägg?
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker nog att ett räcker, och jag gillar AVG

↗ till inlägget

jo det kan man

skaffa f-secure!!!!! det är mycket bättre än norton

Senast ändrad:

f-secure är betydligt sämre. har det på en annan dator, virus sökningarna tar ungäfär 3 timmar och det skyddar inte så bra. fick formatera om den två gånger på tre månader pga virus det inte kunde stoppa.

så jag råder alla... skaffa INTE F-secure

1 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

men när jag köpte min nya data så fick jag 90dag norton och nu när det över kan jag in uppgradera !

inte slöseri med att tar på den som faktisk kostar 399kr ?

jag kan ju inte får tillbaka den.

men den blocka alla mina spel men jag behöver skydd mot virus ahhh!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in