När man åker på en pursuit breaker så kommer d ju en kort "visning" av när den krashar å man kan se när saken faller ner på poliserna å så.. typ 75% av fallen när jag "åker på" en pursuit breaker, efter den lilla visningen så är jag plötsligt inklämd rakt mot en vägg.. kan man på nått sätt undvika det?
Nfs Most Wanted
testa lägg på en speedbreaker sväng
↗ till inläggetHar aldrig hänt för mig, prova att köra i en vinkel så du kommer ut mot vägen.När man åker på en pursuit breaker så kommer d ju en kort "visning" av när den krashar å man kan se när saken faller ner på poliserna å så.. typ 75% av fallen när jag "åker på" en pursuit breaker, efter den lilla visningen så är jag plötsligt inklämd rakt mot en vägg.. kan man på nått sätt undvika det?
aa d låter vettigt.. men ja har aldrig fattat syftet med speedbreakern.. e d nått speciellt man ska göra me den? ja brukar använda den när ja e nåra meter ifrån en roadblock för å ha lite mer tid å se vart jag ska åka in i den..
Det är ju typ det som man ska ha den till...
Inte för att det hör till ämnet men hur långt har du kommit i karriären?
jag e på nr 11 på blacklisten
Oki själv är jag 3:a,börjar bli svårt då med att klara polisgrejerna ;)
i inställningsmenyn så kan du stänga av den där prylen :) :D
hmm bra idé. tackar :D
jo apropå kariärrs läget så har min bror redan klarat av spelat det gjorde han för två och en halv månad sen tror jag och ja själv är på nr:2 . men under hela min spel tid så har det inte hänt för mig :unsure:
Vad har inte hänt??
PS.är oxå 2:a :D
↗ till inläggetMan använder de till att stoppa poliser när de är efter dig.aa d låter vettigt.. men ja har aldrig fattat syftet med speedbreakern.. e d nått speciellt man ska göra me den? ja brukar använda den när ja e nåra meter ifrån en roadblock för å ha lite mer tid å se vart jag ska åka in i den..
är 7:a på nfs mw
jag är på 1:an på blacklist . svårt att klara polis uppdragen..
någon som har tips hur man lätt får "bounty"?
bli jagad av poliser :P
Det e kul å köra pursuit breaker ^^ Men om man kör en såndära bana där du startar på ett ställe och slutar på ett annat, ska du se efter munk kioskar eller däck säljare, dem e iaf pursuit breakers, men nu har du inte nån polis efter dej, Utan en rival! Kör ner stolparna så blockeras rivalens väg och du ffår ett extremt försprång :D
mm dom e roliga
Kevve: Vet du vad dem är bara -.-' Du e bara en liten smygspammare, vet du vad de e för skillnad på 2 chipp? nee. tror inte det.. '
On topic: Jag e 12 på blk list :D tycker ni man ska ha 2 lr 3 st olika bilar att variera mellan?
Edit: stavfel
↗ till inläggetKevve: Vet du vad dem är bara -.-' Du e bara en liten smygspammare, vet du vad de e för skillnad på 2 chipp? nee. tror inte det.. '
On topic: Jag e 12 på blk list :D tycker ni man ska ha 2 lr 3 st olika bilar att variera mellan?
Edit: stavfel
Jag har 7 bilar nu när jag har klarat ut spelet :D